|
کدخبر: 306416

انتقاد عضو شورای شهر از نمایشگاه شیرینی و شکلات

عضو شورای شهر تهران از برگزاری نمایشگاه‌های پر مخاطب در نمایشگاه بین‌المللی تهران انتقاد کرد.

جامعه انتقاد عضو شورای شهر از نمایشگاه شیرینی و شکلات

ناصر امانی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در صحن شورا با بیان اینکه شورای شهر مصوبه‌ای در خصوص نرخ سرویس مدارس داشت، گفت: هنگامی که بررسی این مصوبه در هیات تطبیق آغاز شد دوستان مصوبه هیات وزیران را که مربوط به چند روز گذشته بود، نشان دادند.

وی با بیان اینکه در این مصوبه مسئولیت از آموزش و پرورش برداشته شده و در خصوص سرویس مدارس مسئولیت به دوش مدیریت شهری، انجمن اولیاء و مربیان و شرکت‌های پیمانکاری گذاشته شده است،‌ تصریح کرد: دستورالعمل دولت در اجرا مشکلاتی را ایجاد می‌کند و لازم است که شهرداری در این خصوص لایحه‌ای بیاورد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری نمایشگاه شکلات و سئول گفت: نمایشگاه شیرینی و شکلات برگزار شد اما ترافیک‌های چند ساعته کام عده‌ای را تلخ کرد و جای سوال است که با وجود تذکرات مختلف چرا هنوز نمایشگاه‌های پر مخاطب در سئول برگزار می‌شود.

مهدی چمران نیز در واکنش به این تذکر گفت: لطفا این تذکر خود را مکتوب کنید تا به رئیس جمهور بدهیم و قرار بود با وزیر مربوطه جلسه‌ای برگزار کنیم و برنامه‌ها را شروع کردند اما هنوز عملیاتی نشده و باید پیگیری‌های لازم را انجام دهیم و اگر این موضوع عملیاتی نشد باید تهدیدمان را عملیاتی کنیم که البته تهدید ما همان اجرای بند ۲۰ مشاغل مزاحم است که یکبار در سال ۸۲ آن را انجام دادیم و سبب شد که رئیس جمهور بیاید و تفاهم‌نامه‌ای را امضا کنیم که بر اساس آن نمایشگاه‌های پر مخاطب در سئول برگزار نشود؛ اما هنوز هم برگزار می‌شود و جالب است که برای «چندرغاز» با اعصاب مردم بازی می‌کنند و برای اینکه کام عده‌ای شیرین شود کام عموم مردم را تلخ می‌کنند.

وی با اشاره به بازدید اخیرش از دو نمایشگاه اخیر در شهر آفتاب گفت: نمایشگاه‌ها به خوبی و بدون ترافیک برگزار شدند و حتی غرفه دارها اعلام کردند که می‌توانند تجهیزات بزرگ خود را بدون محدودیت در این نمایشگاه ارائه کنند.

همچنین محمد آقامیری با بیان اینکه در جلسه‌ای در خصوص نمایشگاه بین‌المللی تقصیر را به گردن شهرداری انداخته و گفتند که مقصر شهرداری است که ایستگاه مترو در محل نمایشگاه بین‌المللی را فعال نکرده، گفت: ما هم گفتیم ایستگاهی در نمایشگاه احداث نخواهد شد چرا که نمایشگاه شهر آفتاب بدون هیچ نقص و در وسعت زیاد فعال است اما به دلیل منافع حاضر نیستند از این نمایشگاه سئول دل بکنند.

وی افزود: نمایشگاه بین‌المللی ۳۱هزار میلیارد تومان بدهکار است و شهرداری می‌تواند نسبت به اعمال قانون اقدام کند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها