|
کدخبر: 286982

چند روز بعد از کاشت مو تهران می توان دوش گرفت؟

بعد از کاشت نباید به مدت 1 یا 2 روز استحمام کنید. روند مربوط به حمام کردن را حتما پزشک به شما توصیه می کند. اما برای شستن موها معمولا از سرم های نمکی و لوسیون استفاده می شود. در ماه اول فرایند کاشت مو تهران و رشد آن ها بسیار اهمیت دارند. در این دوره حمام رفتن باید با وسواس بالایی صورت گیرد. می دانیم که دوش گرفتن یکی از کار های مهمی است که تبدیل به عادت روزانه ما در زندگی شده است. توجه و رسیدن به بهداشت مو ها بعد از کاشت مو تهران بسیار اهمیت دارد.

با این حال باید به صورتی به آن پرداخت که باعث بروز آسیب به گرافت های کاشته شده نشود. شستن موی سر کاشته شده با توجه به این که چربی و یا شوره ای نزند، بسیار اهمیت دارد. در صورتی که به شستن آن توجهی در این زمینه نشود مسلما باعث بروز جوش ها و یا کیست مو سر می شود. شاید در نگاه اول موهای کاشته شده به قوی بودن موهای اولیه نباشد. اما زمان می برد که به یک نقطه مناسب برسند.

برای اینکه به خوبی موی سر را بشویید بهتر است که به نکاتی برای شستن موها توجه کنید. از جمله باید از شامپو بچه استفاده کنید. کشیدن ناخن بر روی سر یک امر اشتباه تلقی می شود و باعث می شود که روند کاشت مو تهران به خوبی انجام نشود.  برای اینکه بهتر بتوانید از موی کاشته شده خود مراقبت کنید بهتر است که در این زمینه با پزشک خود مشورت کنید.

همه چیز در مورد کاشت مو تهران

می دانیم که امروزه به زیبایی اهمیت بسیاری داده می شود. در گذشته این موضوعات بیشتر برای خانم ها اهمیت داشت. اما امروزه آقایان هم به ظاهر خود اهمیت می دهند کاشت مو تهران دربین خانم ها وآقایان بسیار اهمیت دارد. روش های متفاوتی برای کاشت وجود دارد که هزینه کاشت مو در هر کدام متفاوت است. اما بیشترین کسی که به کاشت مو می پردازند معمولا آقایان هستند.

چرا که آن ها بیشتر در معرض ریزش مو قرار دارند. در این مقاله قصد داریم نکاتی را ارائه کنیم تحت عنوان مراقبت هایی که می تواند بر رشد موهای کاشت شده اهمیت داشته باشند، ارائه کنیم. یکی از سوالات مهم در این زمینه درباره دوش گرفتن است که روند آن را با جزئیات بیشتری توضیح خواهیم داد.

کاشت-مو-تهران-۱

زمان حمام کردن بعد از کاشت مو

در این بخش با بررسی اهمیت، حمام کردن بعد از کاشت مو تهران ، می خواهیم به زمان آن دوش گرفتن آن اشاره داشته باشیم. می دانیم که در ابتدا کاشت مو فولیکول های مو بسیار ضعیف هستند، بنابراین با یک ضربه و یا فشار کوچک احتمال دارد که از پیوند آن کنده شود. بنابراین با توجه به فرایندی که برای آن انتظار می رود، بهتر است که زمان رشد آن به درستی با حساسیت هایی که برای آن وجود دارد طی شود.

بعد از این که 2 یا 3 روز از کاشت مو تهران گذشت، می توان استحمام کرد. برای شستن آن نباید فشاری به آن ها وارد کرد زیرا قطعا صدماتی را وارد می کنند. در صورتی که دوش گرفتن به درستی انجام گیرد، باعث می شود که رشد مو های تازه کاشته شده بهتر باشد. در واقع پاکیزگی و تمیزی که برای موکاشته شده وجود دارد می تواند برای از بردن بردن لخته خون پوست سر بسیار مناسب و مفید باشد.  بهترین کار برای انجام استحمام این است که دستورات پزشک را عملی کنید.

روند دوش گرفتن در دوره نقاهت کاشت مو

با توجه به عمل کاشت مویی که صورت گرفته است، اهمیت استحمام باعث می شود که بهتر بتوان به رشد آن ها کمک کرد. در 10 روز یا یک هفته اول، کاشت مو تهران که صورت می گیرد، فولیکول هایی که در این دوره برای کاشت استفاده می شوند نیازمند توجه بیشتر و مراقبت هستند. بنابراین باید با ملایمت با آن ها رفتار کرد. با توجه به ریزش مویی که اتفاق می افتد امکان دارد که مو ها از بین برود.

بنابراین باید از فشار های زیاد وارد کردن به آن ها جلوگیری به عمل آورد. در صورتی که بر اثر مستقیم آب هم قرار گیرند، مسلما صدماتی به آن ها وارد می شود. به همین منظور بهتر است که از کاسه کوچک برای ریختن آب بر روی سر استفاده کرد. هرطوری که در دوره های گذشته به شستن موهای سر خود می پرداختید این بار بهتر است که از اعمال آن ها جلوگیری به عمل آورید.

بعد از این که این دوره گذشت می توانید از شامپو مخصوص استفاده کنید. استفاده از سرم مو 2 ساعت قبل از دوش گرفتن بسیار اهمیت دارد. در صورتی که به از بین بردن زخم ها پرداختید باید پوست سر خود را با کمک سرم مرطوب نگاه دارید. اگر پزشک برند خاصی را برای شست و شو ارائه می کند را بهتر است استفاده کنید.

نکاتی که برای حمام کردن بعد از کاشت مو باید در نظر داشته باشیم چیست؟

برای کاشت مو تهران باید در نظر داشته باشید که نکات بسیاری در این زمینه وجود دارد که در صورت عدم توجه به آن باعث می شود که فولیکول ها از بین بروند. در واقع هر چه بیشتر نکات مربوط به کاشت را رعایت کنید قطعا در این زمینه موفق تر خواهید بود.

  • در هفته های اول بهتر است که از لوسیون نرم کننده استفاده کنید. مزیت آن ها بیشتر در از بین بردن زخم ها محسوب می شود.
  • در صورتی که می خواهید موهای خود را بشویید، بهتر است که از برخورد ناخن به بخش هایی که تازه در آن کاشت صورت گرفته است، جلوگیری به عمل بیاورید.
  • در نظر داشته باشید که برای اینکه موهای کاشته شده را بشویید، بهتر است که حتما از شخصی کمک بگیرید.
  • استفاده از سشوار در این دوران جایز نمی باشد.

آدرس: آدرس کلینیک:سعادت آباد، چهار راه قیصر امین پور، بلوار جوریکی ، کوچه ی داوود حسینی ، بن بست یکم ، برج تشریفات شمالی ، طبقه هفتم، واحد ۲۸ مشاوره رایگان : 02144158011

شماره تماس: 09120998715

روش آسان برای شست و شو موهای کاشته شده چیست؟

همانطور که می دانید یکی از روش های مهم برای کاشت مو تهران این است که می توانید از اسفنج استفاده کنید. برای اینکه موهای خود را راحت تر بشویید، اسفنج به شما کمک می کند تا از وارد کردن فشار جلوگیری کنید. مقداری شامپو را بر روی اسفنج ریخته سپس با مو کاشته شده آغشته کنید. خیلی آرام آن ها را بر روی سر خود بمالید. بعد از این که خواستید کف های روی اسفنج را رفع کنید، اصلا نباید از فشار بالای آب استفاده کنید. استفاده از اسپری آب پاش کمک می کند که راحت تر این کار را به پایان برسانید.

چگونه می توانیم مو کاشته شده را خشک کنیم؟

بعد از شست و شو یکی از مهم ترین سوالاتی که در این زمینه وجود دارد، نوع خشک کردن مو می باشد. استفاده از سشوار تا 1 ماه در این دوره ممنوع است. بنابراین بهتر است اجازه دهید که مو ها به صورت طبیعی خشک شوند. استفاده حوله به دلیل رویه ی زبری که دارد باعث می شود که به مو کاشته شده آسیب های جدی وارد گردد. با این حال باید به آرامی با مو کاشته شده بر خورد داشته باشید. زیرا هر چیزی می تواند به فولیکول ها آسیب وارد کند. در صورتی که این نواحی آسیبی ببینند، هزینه کاشت مو شما بیشتر می شود.

کاشت-مو-تهران-2

شست و شو محل گیرنده و اهدا کننده سر چگونه صورت می گیرد؟

علاوه بر این که باید به نواحی گیرند  توجه داشته باشیم، باید مراقب نواحی اهدا کننده هم باشیم. زمانی که باند باز می شوند، بهتر است که ناحیه اهدا کننده را شست و به فکر تمیز کردن آن بود. برای اینکار باید 2 روز به آن زمان بدهید. در واقع 2 روز نباید به ناحیه گیرنده آب وارد شود. با توجه به پوسته شدن پوست سر امکان دارد این بخش ها زخم شود.

بنابراین باید 10 دقیقه استحمام کرد. در صورت انجام این کار باعث می شود که زخم ها کم کم از بین بروند. در صورتی که زخم ها از بین رفتند کمک می کند که پوست سر تمیز شود. در این دوران مخصوصا در 1 ماه اول در زمینه شست و شو و مراقب های دیگر بهتر است که حتمابه صحبت های پزشک گوش فرا داد. هر چیزی در این دوران به صورت طبیعی اتفاق می افتد. بنابراین باید به رشد این مو ها زمان کافی داد.

کلینیک VIP را بیشتر بشناسیم

همانطور که می دانید امروزه کاشت مو اهمیت بسیاری پیدا کرده است. همچنین روش های جدید تری در این حوزه وجود دارد که باعث می شود کاشت مو به بهترین شکل ارائه گردد. کاشت مو تهران با توجه به ارزشی که برای بیماران در این حوزه قائل است، سعی دارد که از مزیت های کلینیک کاشت مو نکاتی را ارائه کند تا افراد بتوانند روند راحت تری را برای کاشت مو داشته باشند. کاشت مو تهران در کلینیک vip مزیت هایی را برای بیمار و همراه بیمار ارائه می کند.

همانطور که می دانید مجهز شدن چنین کلینیک های جدیدی به تکنولوژی روز دنیا بر ارزش آن می افزاید. با این حال اگر برای شما اهمیت داشته باشد که حتما در مجهز ترین مراکز درمانی برای کاشت مو اقدام کنید، مسلما بهترین جا برای شما کلینیک کاشت مو خواهد بود. توجه به این نکته کمک می کند که بتوانیم در یک مسیر درست برای انتخاب روش های درمانی قرار گیریم.

همانطور که می دانید امروزه پزشکان بسیاری هستند که در این زمینه خدماتی را ارائه می دهند، در صورتی که از تجهیزات کافی برخوردار نباشند، مسلما نمی توانند کیفیت کار خود را بالا ببرند. توجه و استفاده از کلینیک های وی ای پی کمک می کند که فرد روند درستی را برای کاشت مو تهران در پیش بگیرد.

کاشت-مو-تهران-3

سوالات متداول

1-شامپویی که مناسب موهای کاشته شده است، دارای چه ویژگی هایی برای استفاده خواهد بود؟

مسلما شامپوهایی که فاقد پارابن و مواد شیمیایی باشند، برای موهایی که تازه کاشته شده اند می تواند مناسب تر باشد. برای استفاده می توانید از شامپو بچه استفاده کنید.

2- شستن مو بعد از کاشت چه اهمیتی دارد؟

می دانیم که کاشت مو یک عمل بسیار حساسی است. بعد از کاشت مو بهتر است که ریشه مو تمیزنگه داشته شود. شست و شو مو باعث رشد بهتر و سریع تر مو ها خواهد شد. در واقع اگر می خواهید به تقویت مو کمک کنید باید آن ها را بشویید.

3-برای شستن مو چقدر زمان بگذاریم؟

بهتر است که برای شستن مو ها 10 دقیقه زمان بگذارید. اینکار کمک می کند که دلمه نرم شود و به صورت طبیعی ریخته شوند. برای تسریع در انجام این روند بهتر است که هر روز استحمام کنید.

4-می توانیم برای شستن مو ها از آب گرم استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانید موهای خود را بشویید، بهتر است که از آب ولرم استفاده کنید. آب بیش از حد داغ و یا بیش از حد سرد مسلما بر مو های کاشته شده تاثیر بدی خواهد گذاشت.

5- به جز شامپو از چه چیز دیگری برای تقویت مو ها می توانیم استفاده کنیم؟

استفاده از لوسیون در این دوران توسط پزشک تجویز می شود. لوسیون کمک می کند که سلول های پوستی تقویت شوند. همچنین پوست سر را مرطوب نگاه می دارد و از زخم شدن آن جلوگیری می کند.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها