|
کدخبر: 31463

در سفرهای نوروزی این اپلیکیشن‌ها را داشته باشید

جذابیت سفرهای نوروزی باعث شده تا اپلیکیشن‌های مخصوص گردشگری و سفر نیز به مرور افزایش یابند. در این گزارش شما می‌توانید با ۱۱ اپلیکیشن ویژه گردشگری از نزدیک آشنا شوید.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، افزایش سفرهای نوروزی باعث شده تا اپلیکیشن‌های زیادی به طور ویژه به بحث سفر بپردازند. در این گزارش شما می‌توانید با ۱۱ اپلیکیشن برتر در حوزه سفر آشنا شوید. این اپلیکیشن‌ها در نسخه‌ها اندروید و iOS در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

۱-«همگردی» با موبایل مشکلی که در بسیاری از مسافرت‌ها مسافران با آن برخورد می‌کنند پیدا کردن مکان‌های دیدنی به همراه اطلاعاتی در مورد آنها است، اما مهم‌ترین ویژگی اپلیکیشن همگردی آن است که شما را از مکان‌های دیدنی مطلع می‌سازد. اپلیکیشن همگردی با گردآوری مکان‌های دیدنی به همراه عکس و توضیحات در مورد آنها این معضل را تا حدی برطرف ساخته است. همچنین در این اپلیکیشن کاربران می‌توانند نظرات خود را در مورد مکان‌های دیدنی ذکر کنند تا سایر کاربران نیز از آنها استفاده نمایند.

۲-آی بنزین اپلیکیشن‌ای بنزین به شما کمک می‌کند تا به سادگی نزدیک‌ترین پمپ بنزین را پیدا کنید.‌ای بنزین بعد از یافتن مکان جغرافیایی شما، نزدیک‌ترین جایگاه سوخت را به شما نشان می‌دهد. این اپلیکیشن علاوه بر تهران شهر‌های زیادی از جمله مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، بیرجند، زنجان، بوشهر و غیره را پشتیبانی می‌کند. در ضمن برای دسترسی به سرویس‌ای بنزین می‌توانید از وب‌سایت این اپلیکیشن هم استفاده کنید

۳-پونز حتما برای شما اتفاق افتاده است که به دنبال یک مرکز خرید در نزدیکی محل زندگی خود باشید و یا در جست‌وجوی یک جایگاه سوخت برای اتوموبیل خود، از هر رهگذری سوال کرده باشید و با سردرگمی ‌در خیابان‌های شهر، متحمل کلافگی و خستگی شده باشید. پونز نام برنامه‌ای است که برای پیدا کردن رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها، بانک‌ها، جایگاه‌های سوخت، اماکن تفریحی مثل دریاچه‌ها و غارها و آبشارها، شهربازی‌ها و بسیاری از مکان‌های دیگر، به یاری شما آمده است.

۴-گردشگری با «ایران °۳۶۱» سامانه اطلاعات گردشگری ایران با نام مستعار ایران °۳۶۱ در واقع نرم افزاری آموزشی، توریستی است که مکان‌های تاریخی و باستانی، معماری اسلامی، سوغاتی‌ها و غذاهای محلی و همچنین جاذبه‌های طبیعی را معرفی می‌کند و از نقاط مختلف کشور تصاویر زیبا در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

۵-مسجدیاب شاید تا بحال برایتان اتفاق افتاده است که زمان اذان در مسافرت باشید و از مکان مسجدهای اطرافتان باخبر نباشید. اپلیکیشن مسجدیاب برای شما طراحی شده است. با این اپلیکیشن می‌توانید مسجدهای اطرافتان را مشاهده کنید و به نزدیک‌ترین مسجد برای اقامه نماز مراجعه کنید.

۶-ایران آفلاین، نقشه آفلاین شهر‌های ایران اگر اهل مسافرت هستید و یا به بازدید از مکان‌های جدید علاقه‌مند هستید، حتما از اهمیت به همراه داشتن " نقشه " اطلاع دارید. اپلیکشن‌های نقشه بسیار طراحی شده‌اند اما بیشتر این نقشه‌ها و مسیریاب‌ها بدون اتصال به اینترنت قابل استفاده نیستند. اپلیکیشن "ایران آفلاین" بدون نیاز به اینترنت، نقشه کامل شهرها و راه‌های کشور را در اختیار شما خواهد گذاشت.

ap98989899.jpg

۷-اسکان نوروزی با اتاقک اتاقک، سامانه اجاره محل اقامت سفر است که درحال‌حاضر در ۱۱۰ شهر ایران فعال است. اتاقک به گردشگران کمک می‌کند تا بتوانند با هزینه مناسب و به سرعت، مکانی برای اقامتشان در طول سفر پیدا کنند.

۸-خرید بلیط با علی‌بابا علی‌بابا، به شما امکان مشاهده‌ و انتخاب پروازها و قطارها را می‌دهد و همچنین امکان رزرو بیش از ۱۰۰۰ هتل را در سراسر ایران فراهم می‌کند. امکان امتیاز دادن به کیفیت پروازها، نگه داشتن اطلاعات مسافران، امکان استرداد آنلاین وجه بلیط‌های کنسل‌ شده از دیگر ویژگی‌های علی‌باباست.

۹-مِستر بلیط مستر بلیط نیز مانند علی بابا لیستی متنوع از بلیط پروازهای چارتری و سیستمی، قطار و اتوبوس در اختیار شما می‌گذارد و شما می‌توانید از طریق فیلترهای مختلف مانند قیمت، ساعت، ایرلاین، شرکت مسافربری، صندلی و… جست‌وجوهایتان را دسته‌بندی کنید و مناسب‌ترین بلیط را انتخاب و به صورت آنلاین خریداری نمایید.

۱۰-اسنپ تریپ، رزرو آنلاین هتل در ایران اپلیکیشن اسنپ تریپ این امکان را فراهم آورده تا کاربران بتوانند با استفاده از این اپلیکیشن به اطلاعات بیش از ۶۰۰ هتل در سراسر ایران دسترسی داشته باشند. اپلیکیشن اسنپ تریپ اطلاعاتی نظیر امکانات هتل، موقعیت هتل بر روی نقشه و تصاویر هتل را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

۱۱-دنگی‌ پال اگر دسته‌جمعی سفر می‌کنید احتمالا با مشکل تسویه حساب و دریافت سهم هر فرد از هزینه‌ها مواجه شده‌اید. دنگی پال در قالب یک پیام رسان، خدمات مالی و پرداخت به شما ارائه می‌کند و به شما کمک می‌کند تا بین دوستان خود، پرداخت گروهی(دنگی) داشته باشید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها