|
کدخبر: 24166

کاهش تلفات جانی تصادفات در استان البرز

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون میزان تلفات جانی تصادفات درون و برون‌شهری در استان ۴۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از مهر سردار عباس‌علی محمدیان بابیان اینکه این عملیات به‌صورت مشترک برای هم‌افزایی توان خدمت‌رسانی و امدادرسانی به مردم کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: تردد ۱۴ استان کشور از محورهای استان البرز ازجمله محورهای کوهستانی انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه خدمات‌رسانی و امدادرسانی مایه دل گرمی مردم می‌شود، افزود: این هم‌افزایی سبب خواهد شد حادثه‌ای نداشته و تلفات جاده کاهش پیدا کند.

فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: خدمت به مردم اجر و پاداش معنوی دارد، طرح زمستانه برای حضور در محورها از امروز آغاز می‌شود تا سفری ایمن را برای مسافران رقم بزنیم.

محمدیان بابیان اینکه اگر افرادی به ما نیاز پیدا کنند خدمت به این افراد پاداشی عظیم خواهد داشت، ادامه داد: البرز یکی از استان‌های نمونه در راستای اجرای طرح زمستانی است، این طرح تا تاریخ ۲۰ اسفندماه در استان اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان البرز میزان کاهش تلفات جانی در حوزه درون‌شهری و برون‌شهری استان طی هشت ماهه سال جاری را ۴۸ درصد اعلام کرد و گفت: تمامی کارکنان، نیروهای امدادی و خدماتی بایستی در برخورد با مردم سعه صدر داشته باشند و اگر اهانتی صورت گرفت باید شکیبایی به خرج دهند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها