|
کدخبر: 29569

جشنواره پوسترها، قدمی برای تعالی صنعت نمایشگاهی

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی، آن را فرصتی برای بهبود وضعیت این صنعت بزرگ دانست.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، حسین اسفهبدی، مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران ضمن تشکر از حرکت ارزشمند موسسه صمت در برگزاری جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی گفت: این رویداد بسیار ارزنده و با نشاطی است. در شرکت سهامی نمایشگاه ها ما اداره کلی به نام طراحی و غرفه آرایی داریم که تعداد از جوانان متخصص در آن فعالیت دارند و یکی از کارهای آنان طراحی پوسترهای نمایشگاهی است ولی خوب در یک فضای محدود و چند نفره این کار انجام می شود.

وی در ادامه افزود: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران که در مسئول برگزاری رویدادهای اختصاصی در کشورهای خارجی است، متناسب با هر رویداد یک پوستر نیز طراحی می کند که این پوستر گویای تمام اطلاعات نمایشگاه است و می تواند توانمندی های کشور را با نگاه اولیه در ذهن مخاطبان تداعی کند.

اسفهبدی در ادامه نسبت به برگزاری این جشنواره ابراز امیدواری نموده و بیان کرد: روزی که این موضوع با بنده مطرح شد بسیار خوشحال شدم چرا که یک قدم بزرگ، ارزشمند و پرباری برای تعالی همه اعضای خانواده صنعت نمایشگاهی و فعالان اقتصادی که فعالیت های خود را در غالب نمایشگاه ها گسترش می دهند، در حال برداشته شدن بود. این جشنواره در تاریخ 2 اسفند و همزمان با نخستین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی برپا خواهد شد. انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه ها نیز برپایی این نمایشگاه تلاش های بسیاری کرده اند که قابل تقدیر است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در ادامه بحث اشتغالزایی نمایشگاه ها را پیش کشیده و بیان کرد: بسیاری از افرادی که اکنون در این نشست حضور دارند، سال هاست در این سایت رفت و آمد دارند اما شاید آن ها نیز متوجه نشده باشند که این صنعت تا چه اندازه می تواند پویا و اشتغالزا باشد. به جرات می توانم بگویم که هزاران شغل در طی یک سال در این محل ایجاد می شود و جوانان بسیاری به صورت دائم با نمایشگاه های مختلف مشغول به فعالیت می شوند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها