|
کدخبر: 10821

نشست خبری pacprocess و ipap برگزار شد+ عکس

نشست خبری اولین نمایشگاه چاپ و بسته بندی با حضور مقامات نمایشگاهی کشور و برخی نمایندگان صنعت چاپ و بسته بندی از کشورهای اروپایی هم اکنون در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری گسترش، نشست خبری اولین نمایشگاه چاپ و بسته بندی با حضور محمد سیدی، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، نصیر بهزاد مدیر روابط عمومی این مجموعه و توماس دوزه قائم مقام نمایشگاه اینترپک در سالن کنفرانس بانک شهر در حال برگزاری است. این برنامه در قالب دو رویداد مجزا برای نخستین بار با مشارکت گسترده شرکت های مطرح اروپایی برگزار خواهد شد.

chap 1.jpg

دو نمایشگاه pacprocess و ipap در تاریخ 20 تا 23 مهر به عنوان دو زیر مجموعه اصلی اینترپک و دروپای دوسلدورفت آلمان در شهر آفتاب کلید خواهند خورد. در واقع نمایشگاه دوسلدورف آوازه و اعتبار جهانی خود در صنعت چاپ و بسته بندی را با برپایی دو نمایشگاه تراز اول جهانی یعنی drupa و interpack به دست آورده، اما به غیر از نمایشگاه drupa، این سایت نمایشگاهی، رویدادهای دیگری را نیز به تنهایی یا با همکاری نمایشگاه­های زیر مجموعه خود در حیطه صنعت چاپ و رسانه نیز برگزار می ­نماید.

به عنوان مثال نمایشگاه All in Print در شانگهای چین،Pack Print International در بانکوک تایلند،printpack alger در الجزایر وindoprint در جاکارتا اندونزی تعدادی از این نمایشگاه ها هستند. اکنون ایران نیز به متحدان این سایت نمایشگاهی قدرتمند اضافه شده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها