|
کدخبر: 322805

سرویس خواب کامل شامل چه چیزهایی است؟

در هنگام خرید سرویس خواب، گزینه‌های بی‌شماری می‌تواند شما را تحت‌تأثیر قرار دهد. این غیرمعمول نیست که بسیاری از مشتریان خود را در فروشگاه‌های سرویس و لوازم اتاق‌خواب سرگردان می‌بینند.

کسب و کار سرویس خواب کامل شامل چه چیزهایی است؟

آن‌ها نمی‌دانند که از کجا شروع و چه سرویسی را انتخاب کنند. چه در حال طراحی مجدد اتاق‌خواب خود باشید و چه به یک‌خانه جدید نقل‌مکان کنید، خرید سرویس خواب مناسب جلوه و زیبایی اتاق‌خواب شما را چندبرابر می‌کند. یک تخت مناسب برای داشتن یک خواب باکیفیت نیز مهم است. یک تختخواب نامناسب درد کمر، مفاصل، اختلالات خواب و مشکلات عضلانی-اسکلتی را به همراه دارد.

سرویس خواب کامل شامل چه چیزهایی است؟

دانستن اینکه چه چیزی یک ست اتاق‌خواب را تشکیل می‌دهد، به شما این امکان را می‌دهد که بودجه مناسبی را تنظیم کنید و بدانید چه چیزی می‌تواند در اتاق‌خواب شما قرار بگیرد.

تختخواب

اندازه تخت بستگی به شخصی دارد که از آن استفاده می‌کند. برای بزرگسالان، چندین اندازه وجود دارد، از جمله تخت‌های یک‌نفره در ابعاد ۹۰ تا ۱۱۰ سانتی‌متر و دونفره در ابعاد ۱۶۰ تا ۱۸۰ سانتی‌متر. تخت‌های کودک نیز در اندازه‌های مختلف موجود است.

تشک

 تشک‌ها در انواع مختلفی از جمله مموری فوم، لاتکس، فنری و طبی وجود دارند و هر کدام سطوح مختلفی از پشتیبانی و راحتی را ارائه می‌دهند. یک تشک استاندارد بین ۲ تا ۵ سانتی‌متر فرومی‌رود.

بالش

 شما به بالشی نیاز دارید که از وضعیت بدنی سالم در هنگام خواب پشتیبانی کرده، نرم باشد و از گردن، سر و شانه‌های شما حمایت کند.

اثاثیه یا لوازم داخلی

اگر اتاق‌خواب شما بزرگ است، ممکن است بخواهید لوازمی مانند مبل تختخواب‌شو یا صندلی راحتی را هم به سرویس خواب خود اضافه کنید.

میز و کمد

سرویس خواب شامل یک کشو، دراور، پاف یا نیمکت جلوی تخت، کمد لباس یا میز کنار تخت نیز می‌شود. اگر اتاق‌خواب بزرگی دارید، می‌توانید دو یا سه مورد از این‌ها را خریداری کنید.

میز آرایش

 که شامل مواردی مانند آینه، میز و صندلی آرایش است.

فاکتورهایی که باید هنگام خرید مبلمان اتاق‌خواب خود در نظر بگیرید

ما حدود یک‌سوم از زندگی خود را در اتاق‌خواب خود می‌گذرانیم. به‌غیراز خواب، اکثر ما از اتاق‌خواب برای فعالیت‌های دیگری مانند تماشای تلویزیون یا مطالعه استفاده می‌کنیم. منطقی است که فضای پر از آرامشی را تاحدامکان فراهم کنیم. این امر با خرید یک سرویس خواب مناسب امکان‌پذیر است. عواملی که در هنگام خرید مبلمان اتاق‌خواب باید به آن توجه کنید عبارت‌اند از:

بودجه و هزینه

خرید سرویس خواب می‌تواند بسیار گران تمام شود، بسته به نیاز خود، بودجه‌ای واقع‌بینانه برای سرویس اتاق‌خواب خود تهیه کنید.

توجه داشته باشید که برخی از فروشگاه‌ها در صورت خرید چند قطعه تخفیف‌های قابل‌توجهی ارائه می‌دهند. این مورد به شما کمک می‌کند تا لوازم و اثاثیه شامل میز آرایش، کمد لباس یا میزهای پاتختی را نیز به سرویس خواب خود اضافه کنید و در هزینه و پول نیز صرفه‌جویی داشته باشید.

اگر خرید یک مجموعه کامل از سرویس خواب را در نظر ندارید، اکثر فروشگاه‌ها به شما اجازه می‌دهند قطعاتی را انتخاب کنید که مکمل یکدیگر باشند.

کیفیت و دوام

هنگام خرید هر نوع سرویس خواب برای خانه خود، همیشه کیفیت را به کمیت ترجیح بدهید. بسیاری از ما سرویس خواب را به‌قصد تعویض هر یک یا دو سال یکبار نمی‌خریم. اگرچه قیمت آن ممکن است بالاتر باشد؛ اما یک سرویس خواب باکیفیت می‌تواند برای چند سال دوام بیاورد.

اندازه اتاق‌خواب

هنگام انتخاب سرویس خواب، ابعاد اتاق‌خواب شما بسیار مهم است. قطعات سرویس خواب باید به‌گونه‌ای چیده شوند که اتاق‌خواب تنگ به نظر نرسد. اطمینان حاصل کنید که اندازه ابعاد و فضای اتاق را هنگام خرید با خود به همراه داشته باشید. به‌این‌ترتیب، به طور اشتباهی تختی نمی‌خرید که حتی نمی‌تواند از درب ورودی اتاق شما عبور کند.

سبک

انواع و سبک‌های زیادی برای مبلمان اتاق‌خواب وجود دارد، اما ما سعی می‌کنیم ۳ گروه اصلی را تعریف کنیم: مدرن، سلطنتی و کلاسیک.

سرویس خواب به سبک کلاسیک

این سرویس بیشتر به‌عنوان چیدمان اتاق جهیزیه و سرویس عروس استفاده می‌شود. ترکیب رنگی چشمگیر و اجزای ظریف همراه با متریال باکیفیت، به اتاق‌خواب شما چهره لوکس و باشکوهی می‌دهد.

سرویس خواب به سبک سلطنتی

قیمت این سرویس نسبت به سایر مدل‌ها به دلیل استفاده از چوب مرغوب، پارچه باکیفیت و منبت‌کاری‌های ظریف بیشتر است. در این سبک معمولاً تاج تختخواب را بلندتر می‌سازند و از رنگ‌های کرم، طلایی و نقره‌ای در ترکیب آن استفاده می‌شود.

 سرویس خواب به سبک مدرن

در تخت خواب‌های مدرن اغلب علاوه بر چوب از ام‌دی‌اف و یا فلز نیز استفاده می‌شود. سادگی ویژگی اصلی این سرویس خواب بوده و بیشتر از رنگ‌های سفید، مشکی در آن استفاده می‌شود.

 

مواد و متریال

سرویس خواب از مواد و متریال گوناگونی شامل فلز، چوب، تخته فیبر با چگالی متوسط (MDF)، تخته خرده چوب، شیشه، مرمر، چرم و پلاستیک و غیره ساخته می‌شود. پرفروش‌ترین مواد به‌کاررفته در سرویس خواب در بازار ام‌دی‌اف است که نسبت به سرویس خواب‌های تمام چوب قیمت مناسب‌تری دارند.

رنگ

مؤثرترین راه برای آرامش و زیبایی اتاق‌خواب شما، انتخاب رنگ مناسب است. اگر اتاق‌خواب تاریک است، ست‌های اتاق‌خواب با رنگ روشن را انتخاب کنید. رنگ طوسی با اکثر لوازم اتاق و رنگ سفید ترکیب خوبی را می‌سازد و به اتاق‌خواب شما جلوه آرامش بخشی می‌دهد.

لوازم و اثاثیه

جدا از اینکه مطمئن شوید اتاق‌خواب شما به‌خوبی روشن است، برای سهولت دردسترس‌بودن، یک چراغ روی کمد یا پاتختی خود اضافه کنید. نصب چراغ‌های کم‌نور، رنگ آرامش‌بخشی به اتاق‌خواب شما می‌دهد. همچنین می‌توانید وسایلی مانند تابلو نقاشی، ساعت‌دیواری، گلدان و سایر قطعات هنری را به اتاق‌خواب خود اضافه کنید. اضافه‌کردن بیش از حد لوازم جانبی می‌تواند فضای شما را درهم‌وبرهم نشان دهد.

راهنمایی برای خرید هوشمندانه

خرید سرویس خواب یک تصمیم مهم است که تأثیر زیادی بر کیفیت خواب و فضای اتاق‌خواب شما دارد. برای تهیه سرویس خواب می‌توانید به‌صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید. خرید‌های حضوری این امکان را به شما می‌دهد که کالا را از نزدیک بررسی کنید. اما برای خرید اینترنتی لازم است که از معتبر بودن فروشگاه اینترنتی و کیفیت محصولاتش مطمئن شوید. شرکت تانیل چوب کسب‌وکاری گسترده و خانوادگی با قدمتی بیش از دو دهه فعالیت و تولید در صنعت لوازم چوبی و مبلمان کشور، مفتخر است با به‌خدمت‌گرفتن تکنولوژی برتر روز و نیروی انسانی متعهد، باکیفیت‌ترین سرویس خواب‌ها و محصولات چوبی را در بالاترین تنوع طراحی و تولید نماید. شما می‌توانید لوازم اصلی و فرعی سرویس خواب را از فروشگاه‌های معتبر شرکت تانیل چوب با تضمین قیمت و کیفیت تهیه نمایید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها