|
کدخبر: 277779

جدید ترین روش درمان افتادگی پلک در تهران

درمان افتادگی پلک در تهران یکی از متدهای کاملاً به روز جهت زیباسازی پلک‌ ها و از بین بردن افتادگی آن می باشد. زیبایی چهره و نداشتن نقص در هر شرایطی برای آقایان و خانم ها در اولویت بوده، اما در برخی مواقع ممکن است با شخصی برخورد کنید که در نگاه اول به خوبی متوجه افتادگی پلک او شوید، اما رخ دادن این موضوع تنها در زیبایی افراد تاثیر نمی گذارد بلکه در دید نیز اختلال ایجاد می کند.

اما خوشبختانه برای این موضوع نیز راه درمانی مناسبی به وجود آمده که در سطح جهان دارای طرفداران بسیار زیادی نیز می باشد  درمان افتادگی پلک در تهران می ‌تواند روشی مناسب برای پایان دادن به این موضوع برای افراد باشد.

پیش از هر چیز بهتر است به توضیح این موضوع بپردازیم که به طور کلی افتادگی پلک در علم پزشکی به نام پتوز یا تئوزیس شناخته می شود و معمولاً آن دسته از افرادی که روی چهره خود حساسیت بسیار زیادی دارند حتما رفع این مشکل را در اولویت قرار می ‌دهند.

معمولاً افتادگی پلک و پف زیر چشم به عنوان یکی از دلایلی می باشد که چهره فرد را به شدت خسته نشان می ‌دهد. راه های زیادی مانند روش های خانگی، انواع داروهای گیاهی و ورزش برای رفع افتادگی پلک وجود دارد، اما اگر می خواهید یک نتیجه مطلوب کسب کنید که برای همیشه زیبایی شما را حفظ کند، درمان افتادگی پلک در تهران می تواند بهترین راهکار برای شما باشد. در ادامه سعی می کنیم مطالب بیشتری در این باره برای شما بیان کنیم.

درمان-افتادگی-پلک-۱

درمان افتادگی پلک در تهران

همانطور که در مطالب فوق نیز توضیح دادیم یکی از مشکلات رایجی که در اثر بالا رفتن سن یا حتی به دلیل برخی موارد دیگر برای افراد رخ می ‌دهد افتادگی پلک می باشد، اما در هر شرایطی به شما پیشنهاد می‌ دهیم قبل از آنکه شدت بیشتری پیدا کند یعنی در حدی که مردمک چشم را بپوشاند حتماً برای درمان آن اقدامات لازم را انجام دهید. درمان افتادگی پلک در تهران می ‌تواند بهترین راه برای آن باشد البته این کار به صورت دائمی می باشد.

جدیدترین روش درمان افتادگی پلک در تهران

برای انجام درمان افتادگی پلک در تهران از روش ‌های متفاوتی استفاده می ‌شود که به گونه ای می توان گفت هر یک از آن ها مزایای مخصوص به خود را داشته و می تواند به زیبایی افراد کمک کند. در ادامه قصد داریم چندین روش مختلف آن را برای شما بیان کنیم.

درمان افتادگی پلک به وسیله نخ

لیفت پلک به عنوان یکی از راه های رایج درمان افتادگی پلک در نظر گرفته شده که در نهایت باعث تحریک کلاژن و سفت شدن پوست پلک ها خواهد شد.

چگونگی روش درمان:

برای انجام این روش باید زیر سطح پوست را بخیه بزنند. در ابتدا پزشک ناحیه پلک را به طور کامل بی حس کرده و پس از آن برش های بسیار ریزی را در آن ناحیه ایجاد خواهد کرد و سپس شروع به بخیه زدن می کند. توجه داشته باشید که نیازی به مراجعه برای کشیدن بخیه ها نیست چرا که خود به خود جذب پوست می شوند. از مزیت ویژه این روش می ‌توان به آسان بودن آن اشاره کرد و کمتر از یک ساعت نیز طول می کشد.

هزینه:

انجام این روش و هزینه آن معمولاً به عوامل متعددی مانند نوع نخ، تخصص پزشک، تجهیزات بیمارستان و مقدار افتادگی پلک بستگی خواهد داشت.

درمان-افتادگی-پلک-2

درمان افتادگی پلک در تهران با لیزر:

درمان افتادگی پلک با استفاده از لیزر باعث از بین بردن سلول های قدیمی تر پوست شده و در نهایت چهره را زیباتر و روشن‌ تر خواهد کرد. این روش معمولاً به دلیل بازسازی کلاژن به مرور افتادگی پلک را به طور کامل رفع خواهد کرد.

روش درمان:

جهت انجام افتادگی پلک با لیزر متخصص پوست باید با تمام دقت خود عمق درمان را کنترل کند. پزشک به کمک لیزر می تواند تمامی و سلول های قدیمی پوست را از بین برده تا از این طریق علاوه بر رفع تمامی چین و چروک های موجود روی پوست یک سری سلول های جدید دیگر جایگزین آن ها شود.

میزان تاثیرگذاری:

اگر می خواهید از این موضوع مطلع شوید که با انجام لیزر برای درمان افتادگی پلک چه مدت زمانی طول میکشد تا از آن نتیجه نهایی را دریافت کنید، باید بگوییم که پس از گذشت سه تا شش ماه به طور کامل نمایان خواهد شد.

درمان افتادگی پلک با پلاسماجت:

از دیگر روش های موثر درمان افتادگی پلک در تهران استفاده از پلاسما جت می باشد که با تصعید پوست می‌ تواند لایه آسیب دیده را به طور کامل از بین ببرد. در طی این روش قسمت هایی از پوست تبخیر شده و این اطمینان وجود دارد که هیچ رد اسکاری نیز به جا نخواهد گذاشت.

روش درمان:

برای این روش پزشک از یک دستگاه به نام ژنراتور پلاسما استفاده کرده که از طریق آن پرتوهای مدل مرکزی را ایجاد می‌کند پرتو ها نیز این قابلیت را دارند که اپیدرم پوست را به طور کامل تصویب کرده و در نهایت باعث جمع شدن پوست در ناحیه پلک می شوند. انجام این روش معمولاً یک الی چهار جلسه طول می کشد و مدت زمان آن نیز به طور تقریبی ۲۰ دقیقه است.

درمان-افتادگی-پلک-3

میزان تاثیرگذاری:

مدت زمانی که طول میکشد تا بهترین نتیجه را از روش پلاسما جت برای درمان افتادگی پلک در تهران دریافت کنید، معمولاً پس از گذشت چهار جلسه درمان می باشد البته باید به توضیح این موضوع نیز بپردازیم که این روش دائمی نیست و بهتر است جهت ماندگاری آن حداقل در یک بازه زمانی مشخص برای ترمیم اقدام نمایید.

بلفاروپلاستی در تهران:

این روش نیز به عنوان یکی از فعالیت های زیبایی در نظر گرفته شده که از آن جهت زیباسازی پلک ها و همچنین از بین بردن افتادگی پلک استفاده می کنند.

روش درمان:

باید بگوییم که برای روش بلفاروپلاستی از بی حسی موضعی استفاده خواهند کرد. پس از آن پزشک با ایجاد یک سری برش ها در پلک بالا یا پایین پوست های اضافی را برداشته و در نهایت برش را بخیه می زند. برای آن دسته از افرادی که نگران به جا ماندن زخم بخیه هستند باید بگوییم که این برش و بخیه ها میان خطوط طبیعی پلک کاملا پنهان خواهد شد.

لازم به ذکر است بیان کنیم یکی از مزایای ویژه این عمل دائمی بودن آن می باشد و هیچ احتیاجی جهت مراجعه برای ترمیم نیست و شما می توانید از ماندگار بودن این عمل اطمینان داشته باشید.

درمان-افتادگی-پلک-4

هزینه:

جهت تعیین هزینه می توانید به کلینیک vip مراجعه کرده و پس از آن پزشک با بررسی شرایط شما هزینه را به طور کامل مشخص خواهد کرد.

میزان تاثیر بلفاروپلاستی در تهران:

انجام بلفاروپلاستی می تواند به عنوان یکی از موثرترین و بهترین روش ها جهت  درمان افتادگی پلک در تهران باشد. این اطمینان وجود دارد که نتیجه به دست آمده از این عمل زیبایی حداقل ۷ سال برای شما ماندگاری داشته باشد.

هزینه درمان افتادگی پلک در تهران به چه صورت است؟

در رابطه با این مورد باید بیان کنیم که در اینجا نمی توان هزینه را به طور کاملا مشخص در اختیار شما قرار داد چرا که در مطالب فوق نیز چندین روش متفاوت در رابطه با درمان افتادگی پلک در تهران را برای شما نام بردیم پس با در نظر گرفتن آن ها لازم است که شما در ابتدا به کلینیک مراجعه کرده و حتماً جلسه مشاوره را با پزشک پشت سر بگذارید.

پزشک نیز با توجه به روشی که برای شما در نظر می ‌گیرد هزینه را مشخص خواهد کرد. البته این امکان وجود دارد که یک سری هزینه های دیگر مانند خرید کرم، پماد و غیره نیز وجود داشته باشد که باید آن ها را نیز در نظر بگیرید. در کلینیک vip جدیدترین روش درمان افتادگی پلک با مناسب ترین هزینه برای شما انجام می شود.

بهترین روش برای درمان افتادگی پلک در تهران کدام است؟

هر یک از روش های نامبرده شده برای درمان افتادگی پلک در تهران دارای مزیت های مخصوص به خود بوده، اما برای انتخاب در ابتدا باید نوع افتادگی پلک و همچنین میزان آن در نظر گرفته شود.

چرا که ممکن است برای هر کدام یک روش خاص احتیاج باشد، اما حتماً باید از این نکته آگاهی داشته باشید که روش های غیر جراحی نتیجه ماندگار و طولانی ندارند.

به طور کلی می توانیم بیان کنیم بهترین روش برای افرادی که دچار افتادگی پلک علی ‌الخصوص پلک بالا شده اند، بلفارو پلاستی در تهران می باشد.

چه زمانی باید برای درمان افتادگی پلک در تهران اقدام کرد؟

معمولاً برای افتادگی پلک نیز یک سری موارد وجود دارد که باید در اولین فرصت به یک پزشک متخصص مراجعه فرمایید که در ادامه این موارد را برای شما بیان خواهیم کرد.

  • چنانچه دچار دوبینی، ضعف عضلات صورت، ضعف در بازوها یا پاها شدید باید به پزشک مراجعه نمایید.
  • چنانچه علائمی مانند عفونت چشم از جمله درد، قرمزی، تورم یا حتی مشکل در حرکت دادن چشم داشتید مراجعه به پزشک را در اولویت قرار دهید.
  • با افزایش سن طبیعی است که پلک ها حالت افتادگی به خود پیدا کنند و این مسئله نیز در نهایت ممکن است باعث به وجود آمدن اختلال در بینایی شما شود یا حتی ظاهر افراد را به طور کاملاً جدی تحت تاثیر خود قرار دهد.

 

  •  سخن پایانی

درمان افتادگی پلک در تهران می ‌تواند برای شما به عنوان یک معجزه عمل کند تا از این طریق به طور کامل آن را رفع کرده و زیبایی را به طور مجدد به چهره ی خود بازگردانید، اما جدیدترین روش درمان افتادگی پلک در تهران می ‌تواند برای شما بدون هیچ گونه عوارض جدی انجام شود، اما توجه داشته باشید به این دلیل که انجام این عمل زیبایی روی چهره شما صورت می گیرد از حساسیت بسیار بالایی نیز برخوردار است.

پس با در نظر گرفتن این موضوع لازم است در مورد کلینیکی که قصد مراجعه به آن را دارید تحقیقات لازم را انجام داده تا با خیالی آسوده و اطمینان کامل چهره خود را به پزشک بسپارید. معمولاً در جلسه مشاوره حتی از طریق سخنان پزشک می توانید به حرفه ای بودن او پی ببرید که ما پیشنهاد می ‌دهیم حتماً کلینیک vip را در اولویت قرار دهید. از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها