|
کدخبر: 302716

چاپ کارت ویزیت فوری در صادقیه

کارت ویزیت یکی از ابزارهای کلیدی بازاریابی برای کارآفرینان و مدیران است. اهمیت کارت ویزیت در معرفی کسب‌وکارها به اندازه‌ای زیاد است که با وجود گسترش دنیای دیجیتال هنوز هم این کارت‌ها بیشترین تأثیر را بر مشتریان دارد. این اثرگذاری هنگامی بیشترین کارایی را دارد که در زمان مناسب کارت در اختیار مشتریان قرار گیرد. آشنایی با یک مرکز تخصصی چاپ کارت ویزیت فوری به شما کمک می‌کند تا زمان، یعنی ارزشمندترین سرمایه خود را بیهوده تلف نکنید.

مرکز تیم گرافیک با بیش از 15 سال سابقه در حوزه چاپ، با داشتن چاپخانه تخصصی و مدرن آماده ارائه خدمات طراحی و آماده‌سازی کارت ویزیت به صورت فوری به مشتریان است. تیم گرافیک تنها مجموعه امور چاپی در ایران است که محصولات خود را با ضمانت کم‌ترین قیمت و بهترین کیفیت ارائه می‌دهد. گارانتی چاپ، تحویل و ارسال به ‌موقع کالا از دیگر اولویت‌های مهم این مجموعه است.

اگر به دنبال چاپ کارت ویزیت فوری هستید که با طراحی حرفه‌ای اولین و بهترین تأثیر مثبت را بر مشتریان خود بگذارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا مجموعه تیم گرافیک را بیشتر به شما معرفی کنیم.

آشنایی با بخش چاپ کارت ویزیت فوری تیم گرافیک

زمان ارزشمندترین سرمایه‌ای است که نمی‌توان آن را به‌راحتی جبران کرد؛ با توجه به این موضوع مهم، هر کسب‌وکاری زودتر نام خود را در بازار گسترش دهد و خدماتش را به مشتریان معرفی کند، مشروعیت و محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند.

تیم گرافیک با توجه به ارزشمندی زمان، یک بخش اختصاصی برای چاپ کارت ویزیت فوری ایجاد کرده است تا کارت‌های ویزیت مورد نیاز مشتریان در کم‌ترین زمان ممکن و با ضمانت کم‌ترین قیمت در بازار به دست آن‌ها برسد.

چاپ کارت ویزیت فوری توسط تیم گرافیک بین یک تا پنج روز کاری زمان نیاز دارد. زمان دقیق تحویل سفارش مشتریان به نوع کارت انتخابی و تیراژ آن بستگی دارد. در لیست زیر، نوع کارت ویزیت و زمان تحویل آن‌ها مشخص شده است:

  • تحویل یک‌روزه: مشتریانی که به دنبال سریع‌ترین روش هستند می‌توانند انواع کارت‌های سلفون براق، سلفون مات، سلفون براق دورگرد و سلفون مات دورگرد را در تیراژ 1000 تایی در مدت یک روز کاری با کم‌ترین قیمت موجود در بازار تحویل بگیرند.

  • تحویل دوروزه: لمینت براق دورگرد در تیراژهای 500 و 1000 تایی توسط تیم گرافیک طی دو روزکاری به مشتریان تحویل داده می‌شود. از دیگر مدل‌های کارت ویزیت فوری با تحویل دوروزه باید به انواع لمینت با روکش مات دورگرد اشاره کرد.

  • تحویل سه‌روزه: گلاسه بدون روکش، گلاسه یووی، گلاسه فیلتردار، کتان امباس، کتان آلمان و لمینت برجسته دورگرد در تیراژهای 500 تا 1000 تایی در سه روزکاری با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می‌شود.

  • تحویل پنج روزه: لمینت براق طلاکوب، لمینت برجسته طلاکوب، سلفون مات دورگرد موضعی، سلفون مات دورگرد طلاکوب، لمینت برجسته ویزیتی و لمینت برجسته مربع از انواع کارت ویزیت هستند که در تیراژهای 500 تا 1000 تایی در طول پنج روز کاری به مشتریان تحویل می‌شوند.

روش‌های ثبت سفارش برای کارت ویزیت

مشتریان تیم گرافیک می‌توانند از روش‌های زیر برای سفارش چاپ کارت ویزیت فوری استفاده کنند:

  • ثبت سفارش آنلاین: راحت‌ترین و دردسترس‌ترین روش، ثبت سفارش از طریق سایت مجموعه است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به صفحه اول سایت و انتخاب محصول مورد نظر خود، وارد بخش سفارش سریع شوند. با انتخاب نوع کارت ویزیت، تعداد تیراژ و مدت زمان تحویل، هزینه پرداختی محاسبه و نمایش داده می‌شود. با پرداخت هزینه، روند آماده‌سازی شروع و در زمان مقرر کارت ویزیت فوری به مشتری تحویل داده می‌شود.

  • سفارش تلفنی چاپ کارت ویزیت فوری: برای ثبت سفارش چاپ کارت ویزیت فوری به صورت تلفنی هم مشتریان می‌توانند با خط ویژه مجموعه به شماره 91001200_021 تماس بگیرند و با کارشناسان مجموعه صحبت و سفارش خود را ثبت کنند.

  • سفارش حضوری در محدوده صادقیه: مشتریانی که در محدوده صادقیه هستند هم می‌توانند به دفتر تیم گرافیک مراجعه و ضمن دیدن نمونه کارها سفارش خود را ثبت کنند

  • نکته: برای راحتی مشتریان، امکان ارسال سفارش‌های آماده شده از طریق روش‌های مختلفی وجود دارد. تیپاکس، الوپیک، اسنپ ماشین و اسنپ باکس روش‌هایی است که مشتریان می‌توانند برای دریافت سفارش‌های خود انتخاب کنند.

سخن پایانی

در انتها باید گفت که تیم گرافیک، در زمینه طراحی کارت ویزیت هم متخصصان مجربی دارد که می‌توانند مشتریان را در انتخاب طرح‌های مناسب و جذاب راهنمایی کنند و بهترین ایده‌ها را در اختیار آن‌ها قرار دهند. برای دیدن نمونه کارهای چاپ و طراحی کارت ویزیت می‌توانید به سایت تیم گرافیک مراجعه کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

اخبار مرتبط

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها