|
کدخبر: 143383

برای حداکثر کردن بهره‌وری و کارآیی کارکنان، از پارتیشن اداری استفاده کنید

فاکتورهای مختلفی در هنگام بازسازی یا طراحی فضای اداری باید در نظر گرفته شوند. دفتر کار مکانی است که چندین نفر بیشتر روز خود را با انجام کارهای مختلف در آنجا می‌گذرانند. بنابراین، حتی کوچکترین جزییات طراحی نیز بسیار مهم هستند.

کسب و کار برای حداکثر کردن بهره‌وری و کارآیی کارکنان، از پارتیشن اداری استفاده کنید

شما باید رنگ مناسب دیوارهای دفتر، طرح فرش مناسب و پرده‌های مناسب برای پنجره‌ها را انتخاب کنید. حتی انتخاب مبلمان میز و صندلی نیز مهم است. نوع عناصر طراحی که انتخاب می‌کنید نوع تأثیری را که فضا نسبت به کارمندان ایجاد خواهد کرد تعیین می‌کند. بیشتر صاحبان مشاغل تمایل دارند که از تقسیم بندی اداری استفاده کنند. از پارتیشن‌ها برای تقسیم فضاهای بزرگتر به اتاقک‌های کوچکتر و منفرد استفاده می‌شود. آنها فضای کار شخصی با افزایش حریم خصوصی را به کارمندان ارائه می‌دهند. این احساس استقلال کارایی افراد را نیز بیشتر می‌کند. پارتیشن اداری همچنین به ظاهر یک دفتر کمک می‌کنند. اگر آنها با چیدمان و طراحی مناسب نصب شده باشند، باعث می‌شوند که یک دفتر حرفه‌ای تر به نظر برسد.

مزایای استفاده از شیشه مات برای پارتیشن‌های شیشه ای

امروزه بازار پر از انواع مختلف پارتیشن اداری برای انتخاب است و انتخاب مناسب‌ترین گزینه برای مشاغل شما را به چالش می‌کشد. با تصمیم گیری در مورد نوع پارتیشن هایی که می‌خواهید برای دفتر کار خود انتخاب کنید، با انتخاب‌های متنوع و رنگی بیشتری روبه‌رو خواهید شد. پارتیشن شیشه‌ای در مقایسه با پارتیشن‌های دیگر برای صاحبان مشاغل جذاب تر است. بسیاری از افراد مایل هستند برای پارتیشن شیشه‌ای از شیشه مات استفاده کنند. این نوع شیشه دارای مزایای متعددی است که امروزه آن را به یک انتخاب محبوب تبدیل کرده است. این شیشه‌های جذابیت ویژه‌ای به پارتیشن می‌دهند و می‌توانند دارای طرح‌های گوناگونی باشند. با شیشه مات افراد احساس امنیت بیشتری می‌کنند. تمیزی و نگهداری شیشه‌های مات نسبت به شیشه‌های شفاف بسیار راحت تر است و لکه‌های رو آن مشخص نخواهند بود. این نوع شیشه‌ها برای جلسات محرمانه کارآیی بیشتری دارند.

با نصب پارتیشن شیشه‌ای هزینه‌های دفتر کار خود را کاهش دهید

درست است که پارتیشن‌های مختلفی برای تقسیم فضای کار دفتر وجود دارد اما باید کم هزینه‌ترین آنها برای فضای محل کار خود انتخاب کنید تا همواره مجبور نشوید هزینه‌های هنگفتی برای بازسازی آن پرداخت کنید. راه‌حل مناسب برای پارتیشن بندی کم هزینه در دفتر کار استفاده از پارتیشن شیشه‌ای است. شیشه به کار رفته در این پارتیشن‌ها از جنس شیشه‌های مقاوم همچون شیشه لمینت و شیشه سکوریت است که می‌توانید سالیان طولانی بدون اینکه دچار شکستگی و ترک خوردگی شوند از آنها استفاده کنید و همین امر خود یک ویژگی بسیار عالی محسوب می‌شود. از طرفی پارتیشن شیشه ای بسیار انعطاف پذیر است و با تغییر کاربری و افزایش کارکنان به راحتی می‌توانید این پارتیشن را جابه جا کنید بدون اینکه هزینه‌ای بخواهید برای این تغییر دکوراسیون پرداخت کنید.

پارتیشن۲

کارآیی و مزایای به کارگیری حمام شیشه ای

محفظه دوش به بخشی جدایی ناپذیر از حمام مدرن تبدیل شده است. علاوه بر این که هدف و کارآیی از نصب آن ایجاد فاصله بین منطقه خشک و مرطوب است، به حمام ظرافت و زیبایی می‌بخشد. حمام شیشه ای یک روش زیبا کردن حمام است که آن را به سطح بالاتری می‌رساند. استفاده از محفظه دوش، موجب می‌شود که حمام خشک، بهداشتی و ایمن شود. با محدود کردن پاشیده شدن آب داخل اتاق مرطوب، محفظه دوش باعث می‌شود که کل حمام خیس نباشد و در نتیجه بخشی از آن خشک می‌شود و از رشد باکتری در محیط مرطوب برای قسمتی از حمام جلوگیری می‌شود. محفظه دوش، احتمال خطر لغزندگی را کاهش و ایمن‌سازی سرویس بهداشتی را افزایش می‌دهد. امروزه متراژ خانه‌ها به شدت کاهش یافته و همواره افراد، در منزل خود با کمبود فضا برای مکان‌های مختلف منزل مواجه هستند. محفظه دوش به صرفه جویی در فضا کمک می‌کند و از یک حمام با فضای کوچک، حمامی با قابلیت‌های کامل برای شما به وجود می‌آورد.
 

پارتیشن۳

کاربرد شیشه برای ساختن انواع باکس‌های شیشه ای

یکی از زیباترین محصولاتی که می‌توان در ساخت آن از شیشه استفاده کرد و کاربردهای بسیار زیادی دارد، ساخت انواع باکس‌های شیشه‌ای است. باکس شیشه‌ای به حالت دایره، چند ضلعی، محفظه بسته، محفظه باز و مدل‌های دیگر طراحی کرد. اهمیت ویژه این باکس‌ها برای هدیه دادن است. در باکس شیشه‌ای هم می‌توان از گل‌های طبیعی استفاده کرد و هم از گل‌های مصنوعی. اگر باکس را با گل مصنوعی تزیین کنید تا سال‌های طولانی می‌توانید آن را نگهداری کنید. اگر گل طبیعی در باکس استفاده کنید می‌توانید زیبایی مراحل رشد آن را نیز مشاهده کنید که این خود یک اتفاق زیباست. اما گل طبیعی را نمی‌توانید سال‌ها نگهداری کنید و بعد از مدتی باید آن را به گلدان انتقال دهید. باکس شیشه‌ای برای نگهداری ماهی‌های کوچک بسیار دیدنی است و می‌توانید با استفاده از آن یک آکواریوم کوچک درست کنید و حتی به عنوان هدیه به عزیزانتان بدهید. باکس‌های شیشه‌ای دارای مقاومت بسیار زیادی هستند و می‌توانید اشیا سنگین را نیز در آن نگهداری کنید. از کاربردهای مرسوم آن ها، نگهداری زیورآلات، سنگ‌های قیمتی، اشیای با ارزش، انواع اشیا تزیینی و دکوری است. حتی می‌توانید از این باکس‌ها در آشپزخانه برای نگهداری دمنوش و انواع چایی استفاده کنید.

 

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها