|
کدخبر: 97038

تاثیر کرونا بر اقتصاد ورزش

تعطیلی و واگذاری بسیاری از باشگاه‌های ورزشی وخروج بخش خصوصی از سرمایه گذاری در ورزش نگرانی‌ها در این قسمت از اقتصاد ورزش کشور بیشتر می‌شود.

گسترش‌نیوز: حمید اسماعیلی، مدرس و کارشناس ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اقتصاد در ورزش کاملا وابسته به حضور ورزشکاران و خریداران خدمات در محیط‌های ورزشی است. با توجه به جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و قرنطینه خانگی بوجود آمده، ۳ اتفاق در حال رخداد است.

او ادامه داد: اتفاق اول ورشکستگی باشگاه‌هایی است که مستاجر هستند و بیکار شدن مربیان ورزشی که از این راه امرار معاش می کردند؛ که این اصلا اتفاق خوبی برای ورزش کشور نیست.

کارشناس ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: اتفاق دوم استقبال مردم از ورزش‌های همگانی و اضافه شدن بازار فروش فعالیت‌های مجازی و تکنولوژی‌های مدرن در خدمات ورزشی و اتفاق سوم ورود خدمات بهداشتی به حوضه ورزش کشور است.

حمید اسماعیلی تاکید کرد: در حال حاضر با تغییر ناگهانی رویداد‌های جهانی پیرامون بیماری کرونا امیداست که مسئولان کشور در حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی و بالا بردن رشد سرانه ورزشی استان‌ها توجه و نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها