|
کدخبر: 296419

قلعه نویی لیست نهایی تیم ملی را اعلام کرد

تیم ملی فوتبال ایران در حالی دومین دوره تمرینی زیر نظر امیر قلعه‌نویی را از عصر امروز در قالب یک مینی‌کمپ آغاز کرد که تعداد زیادی از نفرات حاضر در این جلسه شانس بالایی برای حضور در لیست نهایی نخواهند داشت.

ورزش قلعه نویی لیست نهایی تیم ملی را اعلام کرد

امیر قلعه‌نویی اخیرا ۲۴ بازیکن را به مینی‌کمپ دعوت کرد و تصمیم گرفت در غیاب لژیونرهایی که مسابقات‌شان تمام نشده و بازیکنان استقلال و پرسپولیس که فینال جام حذفی را پشت سر گذاشتند، تمرینات را آغاز کند تا در کنار حفظ آمادگی بدنی جمعی از مهره‌های مدنظرش، بازیکنان جوان و جدیدی را هم زیر نظر بگیرد.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی تمرینات خود را از امروز آغاز کرد که پس از دعوت شدن بازیکنان استقلال و پرسپولیس و اضافه شدن لژیونرها، امیر قلعه‌نویی باید لیست نهایی خود را برای تورنمنت کافا مشخص کند تا این بازیکنان به کشور قرقیزستان اعزام شوند.
امیر  قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران در مورد شروع تمرینات‌شان عنوان کرد: شاید خیلی از نفرات لیست نهایی، در همین مینی‌کمپ حضور داشته باشند و جزو ۲۳ نفر فهرست تیم ملی برای مسابقات کافا قرار بگیرند.

او با تاکید بر اینکه ۲۳ بازیکن تیم ملی ایران به تورنمنت کافا اعزام می‌شوند، ابراز کرد: همه بازی‌ها ازجمله جام جهانی با ۲۶ بازیکن در لیست نهایی تیم‌ها برگزار می‌شود، اما در مسابقات کافا ۲۳ بازیکن به تیم‌های ملی دعوت می‌شوند و پس از آن برای دیگر مسابقات آسیایی و جهانی، ۲۶ نفر در لیست قرار می‌گیرند.

 

منبع: خبر ورزشی
  • سعید ارسالی در

    شاید این مدل تیتر زدن بین خبرگزاری ها شا یع باشه.
    ولی من به نوبه خود از هر رسانه و سایت بی‌ شرفی که تیترش با متنش م تفاوت باشد نمیگذرم.
    حداقل انتهای ج مله یک علامت سوال بزارید تا از حالت خبر ی به صورت سوالی دربیاد.
    اون وقت دی گه آدمی که دوست نداشته باشه وارد سایت نم یشه.

  • شهرام ارسالی در

    تورو جون عزیزت بی خیال این دروازبان شو.. هنوز جام جهانی یادمون نرفته..

  • نادر ارسالی در

    امیر مافیا هر جا پول بود با چندبازیکن خاص میرفت قهرمان میشد الان دیگه دستش روشده الان بادانش‌ترین مربی ایران محمد ربیعی

ارسال نظر