|
کدخبر: 250629

کری خوانی یک پرسپولیسی خطاب به آبی ها + عکس

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: مطمئنم پرسپولیس با شکست رقیب هم فاصله امتیازی خودش را با استقلال کم خواهد کرد.

ورزش کری خوانی یک پرسپولیسی خطاب به آبی ها  + عکس

ضیا عربشاهی بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص دربی تهران مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

*از آنجایی که پرسپولیس بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته از لحاظ روحی و روانی از شرایط خوبی برخوردار است. درست است پرسپولیس از استقلال ۶ امتیاز کمتر دارد، اما با این وجود این موضوع در دربی اهمیت ندارد و هر تیمی که از لحاظ روحی و روانی از وضعیت بهتری برخوردار باشد شانس بالاتری برای برتری در دربی دارد.

*این دیدار یک بازی شش امتیازی است و اصلا به امتیاز و جایگاه دو تیم در جدول ندارد. به نظرم بهترین تاکتیک برای پرسپولیس این است که او با دو مهاجم تیم خود را به زمین بفرستد تا از همان ابتدای بازی به تیم مقابل فشار سنگین بیاورند تا بتوانند به گل برسند.

*اگر پرسپولیس زود به گل برسد باید به لاک دفاعی فرو نرود و دوباره به حریف فشار بیاورد تا بتواند به گل‌های بیشتری برسد. همچنین باید با ارنج خوب تیم خود را به زمین بفرستد، زیرا بازی دربی هیچ تفاوتی با سایر دیدارها ندارد و تنها فرق این است که تیم مقابل هیچ بازیکن ملی پوش در ترکیب خود ندارد، اما پرسپولیس هم چند ملی‌پوش در ترکیب خود دارد و هم بازیکنانش از تیم حریف سرتر هستند.

*به هواداران این نوید را می‌دهم اگر پرسپولیس با دو مهاجم بازی کند این مسئله نقطه کلیدی و طلایی برای در اختیار گرفتن بازی است. مطمئنم پرسپولیس با شکست رقیب هم فاصله امتیازی خودش را با استقلال کم خواهد کرد و هم مطمئنا در ادامه مسیر با شرایط بهتری بازی‌های خود را پیگیری خواهد کرد. پرسپولیس لایق رسیدن به ششمین جام قهرمانی خود است، زیرا شش یک عدد مقدس در بین ما پرسپولیسی‌ها است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها