|
کدخبر: 246515

یک ستاره دیگر پرسپولیس هوایی شد / جدایی در تابستان؟

یکی از معترضان مدیریت باشگاه پرسپولیس در حال حاضر سیامک نعمتی هافبک شماره ۸۸ و مصدوم این تیم است.

ورزش یک ستاره دیگر پرسپولیس هوایی شد / جدایی در تابستان؟

سیامک نعمتی در مصاحبه تلویزیونی خودش با برنامه " فوتبال برتر" ضمن انتقاد از رضا درویش و مدیران باشگاه پرسپولیس گفت: " مدیران پرسپولیس توجهی به مصدومیت ندارند اما کادر فنی همواره جویای احوالم بودند اما برای مدیر پرسپولیس مهم نبود که کجا عمل می کنم و حتی حالم را نپرسید. این رفتارها به دلیل نبود ساختار حرفه ای در لیگ برتر است. بازیکنان ایرانی حاضر در قطر از تمامی امکانات به هنگام مصدومیت از طرف باشگاه ها برخوردار می شوند."

شماره ۸۸ پرسپولیس همچنین درخصوص دلیل انجام عمل جراحی در کشور قطر توضیح داد: یکی از دلایل جراحی در قطر این بود که ریکاوری و دوره درمان در اینجا بهتر است و اول فروردین می توانم برای بازی آماده شوم.

در همین ارتباط شنیدیم یکی از دلایل اصلی عمل جراحی سیامک نعمتی در کشور قطر، توصیه شجاع خلیل زاده مدافع فعلی الریان قطر و همبازی سابق این بازیکن بوده است.

شجاع خلیل زاده نه تنها از سیامک نعمتی دعوت کرد برای جراحی به کشور قطر برود بلکه بالای سر دوست قدیمی اش هم بود و به قول معروف حق رفاقت را تمام و کمال ادا کرد.

از آن طرف اما شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی شده اند سیامک نعمتی دیر عمل کرده و می توانست زودتر در همین تهران زیر نظر پزشکان حاذق جراحی فتق خود را انجام دهد. حالا ممکن است که این اختلاف نظر ها بین سیامک و مدیران باشگاه، همکاری این دو در آینده را به خطر بیاندازد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها