|
کدخبر: 213484

افشاگری جدید و بی سابقه درباره فساد داوران ایرانی!

درپی ادعاهای حسن کامرانی فر در برنامه فوتبال برتر وحید صالحی صحت گفته های دبیرکل فدراسیون را زیر سوال برد.

ورزش افشاگری جدید و بی سابقه درباره فساد داوران ایرانی!

وحید صالحی یک بار دیگر علیه حسن کامرانی‌فر دست به افشاگری زد و از دبیرکل فدراسیون فوتبال خواست او را از کمیته اخلاق نترساند.

حسن کامرانی‌فر که هفته گذشته حاضر نشده بود در حضور وحید صالحی روی خط برنامه فوتبال برتر صحبت کند، این هفته در گفتگوی تصویری و زنده با محمد حسین میثاقی از احضار وحید صالحی به کمیته اخلاق خبر داد و افشاگری های این داور را زیر سوال برد. اگرچه محمد حسین میثاقی به دفاع از وحید صالحی پرداخت و از دبیرکل فدراسیون فوتبال خواست وقتی می داند حق با داور بیرون مانده از گود است، از اشتباهات دفاع نکند و اجازه ندهد دلال هایی که به شبکه داوری نفوذ کرده‌اند، قوی‌تر شوند اما کامرانی‌فر تلاش کرد ادعاهای مطرح شده از سویی وحید صالحی را با تردید روبرو کند.

در پی این اتفاق وحید صالحی تاکید کرد نه ترسی از کمیته اخلاق دارد و نه روی حرفهای کامرانی فر که مدعی برخورد با دلال های نفوذ کرده به جامعه داوری است، حساب باز می کند.

وحید صالحی گفت:

    این که حسن کامرانی فر بگوید چرا صالحی آن زمانی که داوری می کرد این حرف ها را نمی زد، نشان از بی اطلاعی او دارد. اتفاقاً من همان زمان این حرف‌ها را به دبیرکل وقت فدراسیون فوتبال گفتم. حتی یک بار هم در مورد اتفاقی که در مهمترین بازی لیگ آزادگان رخ داده بود، با خود کامرانی‌فر صحبت کردم اما ایشان در کمال تعجب به من گفت موضوع را افشا نکن. حاضرم

هرجا که کامرانی‌فر بگوید با او مناظره کنم. به ایشان بگویید من را از کمیته اخلاق نترساند، من داوطلبانه برای افشاگری به رسانه طرفداری آمدم و بعد از آن هم در برنامه فوتبال برتر شرکت کردم و هر دو جا هم گفتم آماده ام به نهادهای نظارتی پاسخگو باشم و مدارکم را به این نهادها ارائه کنم. اگر من کیفیت داوری خوبی نداشتم چرا آقایان با من تماس گرفتند و دوباره به داوری دعوتم کردند؟

وحید صالحی همچنین تاکید کرد:

    حسن کامرانی فر در برنامه فوتبال برتر ادعا کرد یک داور که فایل صوتی اش پخش شده بود از داوری کنار گذاشته شده است. این ادعا هم صحت ندارد، شما می توانید سایت فدراسیون فوتبال را چک کنید؛ در لیگ آزادگان در هفته دوم به همین داور ابلاغ داور چهارمی دادند و از او استفاده کردند اما در تلویزیون می‌گویند ما داور را محروم کردیم. نه خیر، آن داور محروم نشد چون ارتباط دارد، من کنار گذاشته شدم چون با دلال کار نکردم و درباره یک اتفاق حرف زدم!

 وحید صالحی تاکید کرد نفوذ دلالها در چیدمان داوری به دلیل ارتباط هایی است که این دلال ها با برخی افراد دارای قدرت تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری دارند. این داور که بعد از ۲۰ سال قضاوت، در آغاز راه مبارزه با فساد و نفوذ دلال ها، خودش را بازنشسته کرده ابراز امیدواری کرد نهادهای نظارتی جریان های ناسالم را از فوتبال و داوری ایران حذف کنند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها