|
کدخبر: 180540

آشنایی با پسران اسکوچیچ در تیم ملی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جریان گفت‌وگوی بلندش با محمدحسین میثاقی، به تمجید ویژه از وحید امیری پرداخت.

ورزش آشنایی با پسران اسکوچیچ در تیم ملی

دراگان اسکوچیچ در گفت‌وگویی که شب گذشته با برنامه فوتبال برتر داشت و در آن به صورت مفصل درباره همه جزییات کارش در صعود از مرحله اول مقدماتی جام جهانی صحبت کرد، وقتی با سوالی درباره وحید امیری مواجه شد، از عبارت جالبی برای توصیف این بازیکن لُر تبار تیم ملی استفاده کرد.

اسکوچیچ گفت: «اگر بخواهم درباره وحید امیری صحبت کنم، خیلی احساسی می‌شوم، چرا که حسی که نسبت به او دارم. چرا که واقعا حسی که نسبت به او دارم، مثل یکی از اعضای خانواده‌ام است، مثل پسرم، برادرم.»

اسکوچیچ در ادامه توضیح داد که آن‌چه که باعث علاقه به این بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس شده، اخلاص و کاراکتر و شخصیت ستاره ثابت تیم ملی در سال‌های اخیر است؛ دراگان اسکوچیچ گفت: «نمی‌دانم چطور حسم نسبت به او را بگویم. نحوه بازی‌اش و نحوه رفتاری‌اش به گونه‌ای است که شما می‌توانید از او هر درخواستی را در زمین بازی داشته باشید. می‌توانید دفاع کناری بگذاریدش یا حتی مهاجم او را در ترکیب قرار دهید و اگر واقعا سه وحید امیری داشتیم من روی نیمکت می‌توانستم لذت ببرم و دیگر استرسی نبود.»

سرمربی تیم ملی سپس با پررنگ کردن کاراکتر امیری او را یک الگوی واقعی برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای خواند و گفت: «فکر می‌کنم وحید امیری یک الگو برای دیگر بازیکنان است، با شخصیتی که دارد، به طور مشخص شخصیت او می‌تواند الگویی برای همه بازیکنان ایرانی باشد.»

اما وحید امیری تنها بازیکنی نبود که اسکوچیچ علاقه و حس خاصی نسبت به او داشت؛ او درباره مهدی قایدی هم جملات مشابه را به زبان آورد و گفت: «مهدی قایدی هم مثل پسر کوچک من است؛ این حسی‌ست که نسبت به او دارم. بازیکنان باکیفیت بالایی در اختیار داشتم که سخت بود بخواهم به هر کدام از آنها چند دقیقه‌ای را بازی بدهم، فکر می‌کنم مهدی قایدی خصوصیات یک مهاجم را بیشتر دارد تا یک بال.»

این صحبت‌های احساسی اسکوچیچ باعث شوخی مجری برنامه فوتبال برتر با او نیز شد و او از اسکوچیچ خواست با توجه به این‌که تعدادی از بازیکنان تیم ملی را اعضای خانواده خود می‌داند، درباره فامیل‌های دور هم صحبت‌هایی کند که البته پاسخ اسکوچیچ هم جالب بود و او به میثاقی گفت: «بازیکنان تیم ملی آدم‌های خوبی هستند و من اگر بخواهم به سفر بروم، آنها را انتخاب خواهم کرد چون با این جمع همیشه خوش خواهد گذشت.»

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها