|
کدخبر: 160379

گروگانگیری و سرقت از منزل ستاره پاری‌سن‌ژرمن حین بازی

دی ماریا پس از تعویض با اشک و نگرانی ورزشگاه را ترک کرد

ورزش گروگانگیری و سرقت از منزل ستاره پاری‌سن‌ژرمن حین بازی

در بازی میان پاری سن ژرمن و نانت، آنخل دیماریا در نیمه‌ی دوم این دیدار تعویض شد و به سرعت ورزشگاه پارک دو پرنس را ترک کرد. گفته می‌شود که این تعویض به خواست پوچتینو نبوده بلکه دستور از بالا آمده و لئوناردو مدیر ورزشی تیم به پوچتینو گفته که دیماریا را تعویض کند چرا که اتفاق بدی برای او افتاده که نیاز به رسیدگی دارد.

آنخل دیماریا هم هنوز وقتی که در زمین بود، از روی نیمکت پی اس جی از اتفاق بدی که برایش افتاده با خبر شد و سریعا زمین را ترک کرد و در مسیر رختکن اشک هایش جاری شد چرا که خبر رسیده بود که منزل او مورد حمله‌ی سارقان قرار گرفته و با گروگان گرفته شدن اعضای خانواده‌اش، سرقتی وحشیانه از منزل او صورت پذیرفته است.

به نظر می‌رسد که از خانه‌ی یکی دیگر از بازیکنان پاریسن ژرمن هم سرقت شده است اما سرقت منزل دیماریا بسیار خشونت بار صورت پذیرفته و به همین علت دیماریا به سرعت زمین را ترک کرده است و گریه‌اش درآمده است.

در واقع به گفته رسانه‌های فرانسوی، سارقان با بستن اعضای خانواده‌ی دیماریا و گروگان گرفتن آن‌ها، کار دزدی و سرقت خود از خانه را انجام داده‌اند.

 

منبع: فوتبالی
  • دانایی رمز امنیت ارسالی در

    سارقین که روح نیستند از دیوار عبور کنند، پس اگر به جای درب، حفاظ و قفلهای اسباب بازی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت فروخت ه میشن و هر کلید ساز یا دزد تازه کاری هم میتونه باز یا تخریبش کنه فقط یک قفل ضد دیلم روی درب نصب باشه که بدون هیچ اما و اگری باز یا تخریب نشه و همچنین مقابل بال کن، نورگیر و پنجره ها هم حفاظ ضد دیلم نص ب باشه که واقعا قابل شکستن از جای جوش و فاصله انداختن با دیلم یا جک بین میله ها نباشه، نه تنها وقتی منزل نیستید سارقین ن میتونن وارد بشن بلکه سارقین به عنف هم که وقتی در حال استراحت، خواب، تماشای تلویز یون و حتی استحمام هستید میان داخل نمیتون ن وارد بشن و از همه مهمتر اینکه سیستم ضد زورگیری قفل ضد دیلم نیز ناجی شما در مقا بل سارقین خشنی است که در لباس مامور پلیس ، آب، برق، گاز و سرایدار به بهانه های مخ تلف از جمله امضای یک رسید یا روئیت یک حک م مجبورتون میکنند درب را برای آنها باز ک نید که به محض باز کردن درب بیان داخل و ب ا کتک و تهدید هرکاری دلشون بخواد بکنند، پس قفل هوشمند ضد دیلم گاردمن نصب کنید که حداقل در منزل امنیت داشته باشید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها