|
کدخبر: 160136

واکنش باشگاه پرسپولیس به شورش اینستاگرامی بازیکنان

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به اعضای این تیم قول داد بخشی از پول قراردادهای فصل جاری را تا پایان سال پرداخت کند.

ورزش واکنش باشگاه پرسپولیس به شورش اینستاگرامی بازیکنان

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از زمان حضور در این تیم توانست طلب ۳۰ درصدی بازیکنان بابت قراردادهای فصل گذشته را پرداخت کند و به طور میانگین نیز ۳۵ درصد از مبالغ مالی مربوط به حضورشان در فصل جاری را به حساب آنها واریز کند.

با این حال بازیکنان پرسپولیس نسبت به این موضوع اعتراض کرده و با «آنفالو» کردن صفحه رسمی باشگاه و قراردادن رنگ قرمز در استوری‌های خود درخواست پول کردند.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس از ابتدای فصل جاری تاکنون دو بار با پنجره‌های بسته به دلیل بدهی‌های سنگین خود به خارجی‌ها روبه‌رو شده بود اما هر بار توانست پول برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش به همراه ماریو بودیمیر که طلبکاران کروات این باشگاه بودند را پرداخت کند تا بازیکنان مد نظر یحیی گل‌محمدی را جذب کند.

با این حال بازیکنان فعلی این تیم بی‌توجه به مشکلات مالی سرخ‌ها خواهان دریافت بخش دیگری از قراردادهای فصل جاری خود شده‌اند.

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای اینکه مشکلات مالی خود را بیشتر از این رسانه‌ای نکند قول پرداخت پول به اعضای این تیم داده است تا بتوانند اعتراض آنها را خاموش کنند.

جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قصد دارد این مبلغ را در هفته جاری به حساب بازیکنان واریز کرده و میزان دریافتی تیم را حداقل به ۴۵ درصد برساند.

 

منبع: مشرق

ارسال نظر