|
کدخبر: 189821

دیدارسایت‌ داران با مدیرعامل نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

طی جلسه ای اعضای هیات مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های ایران با دکتر زمانی مشاور وزیر صنعت – معدن و تجارت، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران دیدار نمودند.

نمایشگاه دیدارسایت‌ داران با مدیرعامل نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران

در این جلسه یار محمدیان رئیس انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های ایران با بیان برخی از مشکلات و مسایل پیش روی صنعت نمایشگاهی کشور در ایام شیوع کرونا ابراز داشت که این انجمن با توجه به شرایط پیش رو به دنبال ایجاد وفاق، همدلی و تعامل در استان ها با هماهنگی سایت نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران به عنوان مرکز نمایشگاهی کشور در جهت ایجاد همصدایی در بخش نمایشگاهی کشور است که در این راستا شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران نیز با اختصاص محلی برای دفتر این انجمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران یاریگر آنان برای هماهنگی بهتر در این مسیر بوده است.

وی همچنین از دکتر زمانی به جهت رویکرد مناسب ایشان در راستای یکپارچه سازی صنعت نمایشگاهی کشور و اهمیت به مسایل پیش روی استان ها برای برگزاری نمایشگاه ها در سایت های استانی کشور تشکر و قدردانی نمود.

لازم به ذکر است در این جلسه، مرتضی هاشمی نیز که از یکی از مدیران ارشد و باسابقه صنعت نمایشگاهی کشور در بخشهای ستادی و اجرایی می باشد به عنوان دبیر جدید انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های ایران معرفی شد و از زحمات خانم کیهانی به عنوان دبیر سابق این انجمن تشکر و قدردانی گردید.

دکتر زمانی نیز در این جلسه اعلام کرد که باید از ظرفیت سایت های نمایشگاهی کشور برای کمک به تسریع امر واکسیناسیون بر علیه ویروس کرونا استفاده شده و همکاری های بیشتری از سوی تمامی سایت های نمایشگاهی کشور با جامعه بهداشت و سلامت کشور برای خدمت رسانی به مردم بعمل آید.

ایشان همچنین با ابراز رضایت از هماهنگی های ایجاد شده میان شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، سازمان توسعه تجارت ایران، تشکل های بخش خصوصی و برگزارکنندگان نمایشگاهی در تهران و دیگر استان ها، از آمادگی کامل برای برگزاری با قدرت نمایشگاه ها بعد از بهبود شرایط و برطرف شدن پیک کرونا برای تبدیل شدن نمایشگاه ها به بازویی توانمند در پیشبرد اهداف اقتصادی و صادراتی کشور خبر داد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها