|
کدخبر: 300931

در بازدید از پروژه های توسعه ای شرکت سنگ آهن مرکزی عنوان شد؛

آغاز بهره برداری آزمایشی نیروگاه ۲۵ مگاواتی/ ۸ مگاوات از پروژه نیروگاه اول شرکت سنگ آهن وارد مدار شد

با افتتاح دو پروژه برق خودتامین به میزان ۵۰ مگاوات، نیاز شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در حوزه زیرساخت برق مرتفع می شود.

معدن آغاز بهره برداری آزمایشی نیروگاه ۲۵ مگاواتی/ ۸ مگاوات از پروژه نیروگاه اول شرکت سنگ آهن وارد مدار شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت، مجتبی حمیدیان، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، روز گذشته در پی بازدید از پروژه های در حال ساخت شرکت ، در خصوص پروژه برق ۲۵ مگاواتی اول گفت: هم اکنون ۸ مگاوات از این پروژه وارد مدار برق منطقه ای شده و امیدواریم تا چند روز آینده کل پروژه به بهره برداری کامل برسد.

وی با بیان اینکه تمامی تجهیزات مورد نیاز پروژه وارد شده است افزود: هم اکنون در حال نهایی کردن زیرساخت های تفاهمی با پیمانکار هستیم تا مابقی مولدها هم وارد مدار شود.

حمیدیان اضافه کرد: مجوز نهایی گاز اصلی پرژوه هم در حال پیگیری است و امیدواریم تا هفته آینده مجوز آن صادر شود.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران تصریح کرد: این نیروگاه خودتامین است و بعد از تامین برق پایدار کارخانه های شرکت سنگ آهن در صورت عدم نیاز به شبکه برق سراسری تزریق می شود.

افتتاح نیروگاه ۲۵ مگاواتی دوم تا چند ماه آینده

وی در ادامه درباره پروژه برق ۲۵ مگاواتی دوم نیز گفت: بخشی از مولدهای این پروژه آمده و در حال رفع مسئله تخصیص گاز آن هستیم.

حمیدیان با بیان اینکه با رفع مسئله تخصیص گاز، نیروگاه ۲۵ مگاواتی دوم نیز تا چند ماه آینده به بهره برداری می رسد افزود: با وارد مدار شدن نیروگاه دوم، برق پایدار کارخانه های فرآوری و خردایش قدیم، معدن سه چاهون، میشدوان، آنومالی D۸، ساختمان مرکزی، کلیه ساختمان های اداری مجموعه استخراج و کارگاهها و تعمیرگاههای مرکزی فراهم می شود.

 وی خاطرنشان کرد: با تکمیل این دو پروژه و تامین ۵۰ مگاوات برق خود تامین نیاز فعلی شرکت سنگ آهن در حوزه زیرساخت برق مرتفع می شود.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها