|
کدخبر: 122569

مدیرعاملی میرزایی در گهرزمین رسمی شد

پس از اعلام در سایت کدال، اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری سیرجان نیز مدیرعاملی وحید میرزایی را در گهرزمین به رسمیت شناخت و ثبت شد.

پس از سه هفته پرماجرا بعد از تغییر مدیریت در شرکت سنگ آهن گهرزمین، تغییرات مدیرعامل این شرکت پس از درج در سایت کدال، حالا در ثبت شرکت‌ها و روزنامه رسمی به ثبت رسید و منتشر شد.

پنجم شهریور ماه هیات مدیره گهرزمین وحید میرزایی نماینده شرکت گل‌گهر و عضو هیات مدیره شرکت گهرزمین را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب کرد.

با انتخاب میرزایی به عنوان مدیرعامل، حاشیه‌ها در گهرزمین اوج گرفت. علی اکبر پوریانی مدیرعامل سابق با تصمیم هیات مدیره مخالفت کرد و تغییرات را به رسمیت نشناخت و در شرکت حضور یافت و بازدید هفتگی از معدن را ادامه داد.

در ادامه حاشیه‌ها، نمایندگان استان کرمان با هدایت محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری خواهان بازگشت پوریانی به شرکت شدند و با حمایت واعظی رئیس‌جمهوری با عدم تغییر مدیرعامل موافقت نمود. این در حالی است که بیشتر نمایندگان موافق ورود مجلس به تغییرات مدیریتی در شرکت‌های خصوصی نیستند و این کار نمایندگان کرمان را تایید نمی‌کنند.حتی برخی از نمایندگان امضا‌کننده نامه به ریاست جمهوری پس از امضای نامه اظهار پشیمانی کرده‌اند.

 حجت‌الاسلام حسین جلالی عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس در این باره به اقتصادآنلاین گفت: من هم جزء امضا کنندگانی بودم که ابتدا نامم در نامه حمایت از مدیرعامل بر کنار شده، قرار گرفته بود اما صادقانه اعتراف می‌کنم در این خصوص اشتباه کرده‌ام.

با تمام حاشیه‌های پیش آمده در تغییرات مدیریتی، تغییر مدیرعامل در کدال و روزنامه رسمی این شرکت منتشر شد و به نظر می‌رسد داستان پرحاشیه تغییر مدیرعامل گهرزمین به پایان خود نزدیک شده باشد.

در پایان گفتنی است که معرفی ناصر سبحانی نماینده سرمایه‌گذاری غدیر به جای صادقی گوغری همچنان سایه علی اکبر پوریانی را بر این شرکت بزرگ معدنی در فشار بر مدیرعامل جدید حفظ خواهد کرد.

 

منبع: روابط عمومی گهر زمین

ارسال نظر