|
کدخبر: 310183

این ملی‌پوش استقلال آماده درخشش شد

سیدحسین حسینی بدون انجام بازی برای تیم ملی به ایران برمی‌گردد تا آماده حضور در ترکیب استقلال شود.

فوتبال این ملی‌پوش استقلال آماده درخشش شد

کاپیتان باتجربه استقلال بعد از مدت‌ها از سوی امیر قلعه‌نویی در بین مدعوین تیم ملی فوتبال قرار گرفت و همراه کاروان ایران راهی اردن شد. سیدحسین حسینی امید زیادی داشت تا بتواند در دو بازی ایران مقابل اردن و قطر شانس بازی کردن در ترکیب تیم ملی را به دست بیاورد، اما با صلاح‌دید امیر قلعه‌نویی این فرصت به او داده نشد و در هردو بازی علیرضا بیرانوند درون چارچوب ایران ایستاد.

حسینی حالا بدون انجام بازی برای تیم ملی اردن را به مقصد ایران ترک می‌کند و خیلی سریع باید در تمرینات استقلال شرکت کند.

استقلال روز جمعه در دیدار معوقه از هفته ششم مقابل هوادار تهران به میدان می‌رود و حسینی امیدوار است به تمرین عصر چهارشنبه تیمش برسد و با حضور در تمرین پنجشنبه آماده حضور دوباره در ترکیب آبی‌پوشان شود.

حسینی در فصل جاری عملکرد فوق العاده‌ای در ترکیب استقلال داشته و نقش مهمی در موفقیت‌های تیم خود ایفا کرده است. کاپیتان آبی‌ها در ۵ بازی گذشته استقلال ۴ بار دروازه‌اش را بسته نگه داشته و البته که این کلین‌شیت‌های مهم با عکس‌العمل‌های پرتعداد و حتی مهار پنالتی همراه بوده است.

با این تفاسیر حسینی حالا با حفظ انرژی و آمادگی جسمانی خود به ایران برمی‌گردد و برای مسابقه با هوادار آماده می‌شود. او که سال گذشته موفق به گلزنی به هوادار از روی نقطه پنالتی هم شده، حالا انگیزه زیادی برای حضور دوباره مقابل این تیم تهرانی دارد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها