|
کدخبر: 305468

ماموریت نکونام به ستاره جنجالی استقلال

در آخرین دیدار استقلال در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر جواد نکونام از یکی از مهره‌های تاثیرگذار فصل پیش این تیم رونمایی کرد.

فوتبال ماموریت نکونام به ستاره جنجالی استقلال

حضور سعید مهری در ترکیب استقلال مقابل استقلال خوزستان پس از مدت‌ها دوری از مسابقات رسمی این موضوع را به هواداران این تیم فهماند که جواد نکونام برنامه‌های خاصی برای دیدار پرسپولیس در نظر دارد.

سعید مهری در حالی که از دیدار فینال جام حذفی تا بازی استقلال خوزستان در هیچ دیدار رسمی به میدان نرفته بود اما در این مسابقه در نیمه دوم مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد. او فصل پیش در ۲۷ مسابقه لیگ برتری و تقریبا همه مسابقات جام حذفی برای استقلال در ترکیب بود و ۱۶۴۶ دقیقه در لیگ به میدان رفت.

شنیده می شود نکونام در نظر دارد در بازی‌های دوستانه پیش رو در ایام تعطیلات لیگ برتر بار دیگر از سعید مهری در ترکیب استقلال استفاده کند تا این بازیکن برای روز دیدار مقابل پرسپولیس به یکی از مهره‌های پیش بینی نشده برای تیم پرسپولیس تبدیل شود.

گرچه سعید مهری در فصل گذشته در هر سه دربی (رفت و برگشت لیگ برتر و فینال جام حذفی) حضور داشت و از این نظر بازیکن ناشناخته‌ای برای یحیی گل محمدی به شمار نمی‌رود اما ظاهراً جواد نکونام در سبک جدید فوتبال استقلال برنامه‌های خاصی را در نظر گرفته که یکی از آنها رونمایی از سعید مهری جدید است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها