|
کدخبر: 286051

حمایت آقای گل از گیتاریست استقلال

آرش برهانی در خصوص عملکرد مهاجمان استقلال گفت: برای مطهری خیلی خوشحالم و چند هفته است که خیلی خوب کار می‌کند

فوتبال حمایت آقای گل از گیتاریست استقلال

آرش برهانی در حاشیه دیدار دوستانه پیشکسوتان استقلال و منتخب رسانه در خصوص شرایط این روزهای آبی پوشان اظهار داشت: در حال حاضر شرایط خوب شده چون در بازی با ملوان همدلی خوبی ایجاد شد و من را امیدوار کرد. ان شاالله با همین سبک می‌توانیم به جایگاه اصلی برگردیم، فراموش نکنید که مازیار زارع تیم خوبی دارد ولی استقلال زیبا بازی کرد.

وی در خصوص کنار گذاشتن سیاوش یزدانی از استقلال و اینکه عنوان شده وی در زمان حضور محمود فکری در این تیم کم کاری کرده است گفت: من درباره یزدانی صحبت نمی‌کنم.

مهاجم اسبق استقلال در پاسخ به این سوال که آیا هجمه‌های اخیر روی ساپینتو را قبول دارد یا خیر گفت: این همه فشار می‌تواند کار استقلالی‌ها نباشد. ساپینتو مربی با کلاسی است و می‌شود بیشتر از او استفاده کرد. حتی خود آقای ساپینتو هم می‌داند به چه تیمی آمده است. این فشارها حتی از طرف ما استقلالی‌ها طبیعی است. هر چه جلوتر برویم نسبت به عملکرد این مربی نرم تر شده و شرایط بهتر خواهد شد.

برهانی در خصوص عملکرد مهاجمان استقلال گفت: برای مطهری خیلی خوشحالم و چند هفته است که خیلی خوب کار می‌کند.

وی در خصوص اینکه استقلال بعد از وی آقای گل نداشته گفت: به این موضوع دقت نکردم.

مهاجم سابق استقلال در خصوص فقر گلزنی در ایران گفت:الان یکی دو سال است این شرایط را داریم. باید روی این موضوع کار کنیم. چند سال است که خارجی‌ها با زدن ۱۴-۱۵ گل آن هم در شرایطی که ۴-۵ پنالتی می‌زنند آقای گل می‌شوند. الان در رده‌های پایین می‌بینم چه استعدادهایی وجود دارد. الان یک مهاجم خوب در جوانان داریم که بازیکن بزرگی می‌شود ولی باید برنامه داشته باشیم که این استعدادها هدر نرود.

مطهری-استقلال

برهانی در خصوص اینکه مهاجمان نسل گذشته همیشه مورد انتقاد بودند عنوان کرد: آن زمان واقعا انتظارات از مهاجمان زیاد بود. من یک سال ۱۴ گل زدم ولی آنقدر انتقاد کردند من را پیر کردند.

وی در خصوص اینکه کدام بازیکن مهاجم خوبی در لیگ است گفت: مهدی قائدی و ارسلان مطهری سبک خوبی دارند. محمد حسین فلاح بازیکن جوان پیکان هم بازیکن خوبی است. شهریار مغانلو هم مهاجم خوبی است و مهاجم با فکری بود و الان هم پخته کار می کند.

بازیکن اسبق استقلال در مورد مدعیان گفت: استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور تیم‌هایی هستند که امسال مدعی هستند.

منبع: خبرگزاری آنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها