|
کدخبر: 142920

دو دستگی در رختکن آرسنال؛ میکل آرتتا در لبه تیغ

این روزها آرسنال با هدایت میکل آرتتا اوضاع سختی را پشت سر می‌گذارد.

به نظر می‌رسد آرسنال مصمم است که در مقابل فشارها از میکل آرتتا حمایت کند. هنوز بسیاری از بازیکنان در ترکیب این تیم حاضر نیستند و این باشگاه معتقد است که سرمربی اسپانیایی می تواند قدرت را به توپچی ها بازگرداند.

اما یکی از جدی ترین مشکلات آرسنال وجود دو دستگی در این تیم است که یکی از دلایلی است که باعث شده کار میکل آرتتا دشوار شود و این تیم نتواند روزهای خوبی را تجربه کند.

آرسنال بازیکنان زیادی در اختیار دارد اما گروهی از بازی نکردن در کنار کسانی مانند سوکراتیس و مسوت اوزیل که شخصیت های بزرگ محسوب می شوند و از لیست این تیم کنار گذاشته شده اند، ناراضی هستند.

آرسنال شب گذشته هشتمین شکست این فصل خود را تجربه کرد. مسوت اوزیل در رسانه‌های اجتماعی از توپچی ها حمایت می کند اما او حتی شرایط بازی کردن را ندارد و از طرف دیگر بازیکنانی مثل توماس پارتی و پیر امریک اوبامیانگ با مصدومیت دست و پنجه نرم می کنند.

بازیکنان آرسنال نظیر هکتور بیرین داوید لوئیز و کیران تیرنی از آرتتا حمایت کرده‌اند اما در عین حال مدیریت رختکن دشوار شده است و تیم آرتتا خلاهای زیادی را احساس می کند.

با این حال گمانه زنی ها حاکی از آن است که باشگاه آرسنال قصد دارد به بهترین شکل ممکن در ژانویه از میکل آرتتا حمایت کند و یکی از اقدامات در این راستا تقویت خط هافبک این تیم است؛ تا جایی که گفته می شود باشگاه لندنی قصد دارد ایسکو، هافبک نیمکت‌نشین رئال مادرید را به خدمت بگیرد.

 اکثر بازیکنان آرسنال میکل آرتتا را یک سرمربی خوب برای خود می دانند. افرادی نظیر برند لنو، ویلیان و گرانیت ژاکا از این سرمربی حمایت می‌کنند اما بر هیچ کس پوشیده نیست که در صورت ادامه روند شکست ها آینده ناخوشایندی در انتظار آرتتا خواهد بود.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها