|
کدخبر: 233919

آمار جالبی از تولیدات گوشی هوشمند سامسونگ

نشریه The Elec در گزارش جدید خود عنوان می‌کند که سامسونگ در سال ۲۰۲۱ حدود ۳۰۰ میلیون گوشی تولید کرده است.

فناوری آمار جالبی از تولیدات گوشی هوشمند سامسونگ

در حالی که شرکت‌های تولیدکننده گوشی در طول سال ۲۰۲۱ با کمبود عرضه و مشکلات ناشی از ویروس کرونا مواجه شده بودند، گزارش جدیدی از رسانه‌های کره توضیح می‌دهد که سامسونگ در طول سال گذشته حدود ۳۰۰ میلیون دستگاه تولید کرده و قصد دارد این میزان را در سال جاری تا ۳۳۴ میلیون افزایش دهد.

نشریه The Elec در گزارش جدید خود عنوان می‌کند که سامسونگ در سال ۲۰۲۱ حدود ۳۰۰ میلیون گوشی تولید کرده است. همچنین طبق این گزارش، حدود ۲۳۸.۸ میلیون دستگاه توسط خود غول فناوری تولید شده است و بیش از ۶۰ میلیون دیگر توسط شرکت‌های ODM چینی مانند Wingtech و Huaquin ساخته شده‌اند. به همین منظور Wingtech در آخرین روزهای سال میلادی قبل اعلام کرده بود که در سال ۲۰۲۱، حدود ۴۰ میلیون دستگاه برای سامسونگ تولید می‌کند.

تولید حدود ۲۰ میلیون دستگاه گلکسی S۲۱ سامسونگ

علاوه بر این، حدود ۲۰ میلیون دستگاه از این تعداد گلکسی S۲۱ بوده است که تقریبا با میزان تولید شده سری S۲۰ مطابقت دارد. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که سامسونگ در سال گذشته از تولید و عرضه سری نوت صرف‌نظر کرد که با این وجود گلکسی S۲۱ هیچ رقیب داخلی نداشت. از طرفی دیگر گوشی‌های پایین رده گلکسی A، گلکسی M و گلکسی F بیشترین فروش را به خود اختصاص داده‌اند.

هرچند در این گزارش به میزان دستگاه‌های تاشو تولید شده توسط سامسونگ اشاره‌ای نشده، اما دو دستگاه گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در سال گذشته با فروش بسیار خوبی مواجه شدند. به طور کلی سامسونگ نسبت به آینده گوشی‌های تاشو خود خوش‌بین است و تولید آن‌ها را افزایش داده تا بتواند با میزان تقاضا مصرف‌کنندگان مطابقت داشته باشد.

در نهایت، این گزارش اشاره می‌کند که غول فناوری مستقر در کره جنوبی قصد دارد در سال ۲۰۲۲ حدود ۳۳۴ میلیون دستگاه را به بازار کند که از این تعداد ۲۸۵ میلیون دستگاه توسط خود سامسونگ تولید خواهند شد و تعداد باقیمانده را شرکت‌های ODM تولید می‌کنند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها