|
کدخبر: 219542

سیستم اعلام حریق زتا و نماینده رسمی زتا در سیستم اعلام و اطفاء حریق

شرکت زتا در سال ۱۹۸۵ در زمینه تولید سیستم‌های هشدار دهنده آغاز به کار نمود. نماینده رسمی زتا نام شناخته شده‌ای در صنعت و در میان بیش از ۴۰ کشور جهان می‌باشد.

فناوری سیستم اعلام حریق زتا و نماینده رسمی زتا در سیستم اعلام و اطفاء حریق

شرکت زتا در سال ۱۹۸۵ در زمینه تولید سیستم‌های هشدار دهنده آغاز به کار نمود. نماینده رسمی زتا نام شناخته شده‌ای در صنعت و در میان بیش از ۴۰ کشور جهان می‌باشد. محصولات نماینده رسمی زتا این شرکتِ تولید‌کننده انگلیسی در انگلستان، اروپا، افریقا، خاورمیانه، آسیای جنوبی و امریکای جنوبی معرفی شده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات، لیست این کشور‌های درخواست‌کننده محصولات، رو به گسترش است. از اصلی‌ترین محصولات این شرکت سیستم اعلام حریق زتا است.

مجموعه ی کامل سیستم اعلام حریق زتا

برای پوشش تمامی نیاز‌های بازار که دائما در حال تغییر می‌باشد، نماینده رسمی زتا مفتخر است که خط تولید کاملی از محصولات را تولید کند و این موضوع به این معنی است که مشتریان می‌توانند در مورد تمامی جزییات مورد نیاز خود در سیستم‌های اعلام حریق، به نماینده رسمی زتا اعتماد کنند. هم اکنون گستره محصولات سیستم اعلام حریق زتا سیستم‌های تشخیص حریق متعارف و آنالوگ آدرس پذیر، سیستم تلفن اضطراری اطفای حریق، سیستم تخلیه صوتی، انواع دتکتور‌های دود، دتکتور تشخیص کربن مونوکسید و گاز‌های قابل اشتعال را در بر می‌گیرد. یکی از مزایای داشتن خط تولید کامل به جای خط تولید جزئی، این است که در این حالت سازگاری و هماهنگی محصولات نماینده رسمی زتا با مجموعه، گسترده تر و مطمئن تر می‌باشد.

حمایت از مشتری و وارانتی محصولات سیستم اعلام حریق زتا

نماینده رسمی زتا برای مشتریان خود و کسب رضایت آن ها، احترام فراوانی قائل است و برای اثبات آن تیم پشتیبانی اختصاصی تشکیل داده است که قادرند تحقیقات فنی و لجستیکی انجام دهند. شبکه‌ای از نمایندگی‌های مجاز برای استفاده از محصولات سیستم اعلام حریق زتا پرورش داده شده‌اند که می‌توانند خدمات مناسبی در زمینه سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق ارائه کنند. این محصولات دارای گارانتی کامل ۲۴ ماهه از تاریخ خرید سیستم اعلام حریق زتا هستند.

زتا

           تیم تحقیق و توسعه نماینده رسمی زتا

همانند تمامی تجهیزات الکترونیکی، یک سیستمِ دائما به روز برای تولید محصولات وجود دارد که به صورت فزاینده‌ای موثر بوده و نرخ سیستم اعلام حریق زتا را متعادل تر می‌کنند. بخش وسیعی از درآمد و سود این شرکت برای ادامه سیستم گسترش محصولات، اختصاص می‌یابد. نماینده رسمی زتا مجموعه‌ای است که شامل تولید محصولات جدید و بهبود شرایط و موقعیت محصولات قبلی را دارد. تیمی متخصص در زمینه طراحی در نماینده رسمی زتا فعالیت می‌کنند که دارای چندین سال تجریه در رابطه با طراحی سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق و محصولات مرتبط با آن می‌باشند. این گروه دائما در تلاش برای کسب تجربه‌های بیشتر از چالش‌های متفاوت هستند. نماینده رسمی زتا به عنوان یک تولید‌کننده همیشه در جست‌وجوی یافتن نیاز‌های بازار می‌باشد و در صورت نیاز، محصولات خود را مطابق با آن تغییر می‌دهد و همیشه آماده دریافت نظرات مشتریان خود است.

انواع محصولات ساخت نماینده رسمی زتا

این سیستم دارای دتکتور دود زتا، دتکتور حرارت زتا، دتکتور گاز زتا که جهت تشخیص جهت گاز CO-LPG-CH۴ به کار می‌رود و همچنین دتکتور ترکیبی دود و حرارت سیستم اعلام حریق زتا می‌باشد. از دیگر محصولات نماینده رسمی زتا می‌توان به آژیر اعلام خطر داخلی زتا و آژیر اعلام خطر خارجی زتا شاسی قابل ریست برگشت پذیر زتا (طلقی)، آژیر فلاشر زتا و چراغ ریموت سردرب زتا جهت نشان دادن حادثه اشاره داشت. کنترل پنل سیستم اعلام حریق زتا که کامل‌کننده اعضای سیستم هنگام وقوع حادثه است، مجهز به چراغ‌های LED و چشمک زن بر روی صفحه پنل سیستم می‌باشد.

آینده نماینده رسمی زتا و محصولات آن

سرمایه‌گذاری دائمی و داخلی نماینده رسمی زتا و تلاش مستمر شرکت سیستم اعلام حریق زتا برای ارائه بهترین محصولات، به واسطه گردش مالی فزاینده و سود سالیانه آن مشخص شده است. هدف گروه نماینده رسمی زتا این است که مشتریان حال حاضر و مشتریان آینده خود را به وسیله ارائه با محصولاتی که دارای برترین کیفیت هستند حمایت کند. این محصولات با رقابتی‌ترین قیمت‌ها عرضه می‌گردند.

سیستم اعلام و اطفاء حریق

سیستم اعلام و اطفاء حریق شامل دستگاه‌های الکترونیکی مختلفی است که با یکدیگر کار می‌کنند و افراد را در مورد آتش سوزی یا سایر موارد اضطراری تشخیص داده و به آنها اطلاع می‌دهند.

با گذشت سال‌ها، سیستم اعلام و اطفاء حریق پیچیده تر شده‌اند، و همچنین از آنجا که وجود سیستمهای اعلام و اطفاء حریق یکی از تجهیزات مهم در زمینه ایمنی ساختمانهای مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی می‌باشد، شرکت‌های معتبر با در اختیار گرفتن مهندسین واجد الشرایط دارای پروانه اشتغال از سوی سازمان نظام مهندسی دارای قبولی در آزمون سازمان ایمنی و آتش نشانی آمادگی همکاری در زمینه مشاوره و طراحی سیستمهای اعلام و اطفاء حریق با شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌باشد.

پشتیبانی مشتری و ضمانت محصول در سیستم اعلام و اطفاء حریق

نماینده رسمی زتا برای مشتریان خود ارزش زیادی قائل هستند و برای اثبات آن، یک تیم پشتیبانی اختصاصی ارائه کرده‌اند که می‌تواند در زمینه فروش، سوالات فنی یا تدارکات به مشتریان کمک کند.

برخی از اجزاء سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق

پنل سیستم اعلام حریق زتا سری M Plus - اعلام و اطفا حریق

بیم دتکتور سیستم اعلام حریق زتا موتورایز - سیستم اعلام و اطفاء حریق

فلیم دتکتور یا دتکتور شعله‌ای سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق

دتکتور دودی سیستم اعلام حریق زتا MKII-OP Zeta - سیستم اعلام و اطفاء حریق

دتکتور حرارتی ثابت سیستم اعلام حریق زتا MKII-HF - سیستم اعلام و اطفاء حریق

دتکتور اعلام حریق حرارتی متغیر سیستم اعلام حریق زتا MKII-HR - سیستم اعلام و اطفاء حریق

دتکتوراعلام حریق مولتی سنسور سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق

دتکتور گاز سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق

شاسی سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق

آژیر اعلام حریق فضای بیرونی سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق

زنگ سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق

آژیر سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق

فلاشر اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق

آژیر فلاشر ا سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق

ریموت سیستم اعلام حریق زتا - سیستم اعلام و اطفاء حریق

منبع: http: //fsc-co.com

 

 

نویسنده: رپورتاژ, رپورتاژ

ارسال نظر