|
کدخبر: 223158

گوینده اخراجی اخبار صدا وسیما دوباره حاشیه ساخت+عکس

اخیرا عکس پر حاشیه‌ای از محمدرضا حیاتی در کنار خانمی جوان منتشر شده است.

سینما و تلویزیون گوینده اخراجی اخبار صدا وسیما دوباره حاشیه ساخت+عکس

محمدرضا حیاتی متولد سال ۱۳۳۴ است. محمدرضا حیاتی مجری معروف صدا و سیما است. محمدرضا حیاتی برخی از مهم‌ترین اخبار ایران، مانند خبر درگذشت امام خمینی(ره) را گزارش کرده‌است. اخیرا عکسی از محمدرضا حیاتی منتشر شد. مردم با دیدن این عکس از محمدرضا حیاتی متعجب شدند. این مجری واکنشی به انتشار عکسش نشان نداده است.

محمدرضا حیاتی۱

درباره محمدرضا حیاتی

او دانش‌آموخته رشته علوم سیاسی است. حیاتی کار خود را از سال ۱۳۶۰ و از رادیو و در یک برنامهٔ اجتماعی آغاز کرد و مدتی هم در بخش نمایش‌نامه‌های رادیویی فعال بود. وی کار گویندگی خبر در تلویزیون را از صداوسیمای مرکز خوزستان شروع کرد.

محمدرضا حیاتی در ۲ تیر ۱۳۹۴ در ۵۹ سالگی، پس از ۳۴ سال گویندگی، بازنشسته شد، اما با موافقت رئیس سازمان صدا و سیما به ادامه گویندگی پرداخت. وی در مجموعه نوروزی پایتخت ۶ در نقش گوینده خبر ایفای نقش کرده‌است.

وی در خرداد ۱۳۹۹ و پس از مصاحبه‌ای که در آن خود را یکی از ارادتمندان به خواننده لس آنجلسی ابراهیم حامدی معرفی کرد، از طرف صدا و سیما کنار گذاشته شد.

حواشی محمدرضا حیاتی

محمد رضا حیاتی در سال ۱۳۹۸ هنگام گزارش خبری درخصوص برگزیت، برای تشبیه شرایط دولت بریتانیا در مواجه با آن از اصطلاح «نشستن بر روی اره» استفاده کرد. این ضرب‌المثل در زبان عامیانه اصطلاحی بی‌ادبانه برای اشاره به شرایط بغرنجی است که برون رفتن از آن دشوار می‌باشد. این مسئله انتقادات فراوانی را متوجه محمدرضا حیاتی بابت استفاده از چنین ضرب‌المثلی کرد. حیاتی در دفاع از خود اظهارکرد که جمله فوق را از روی متن خبر در لحظه ضبط خوانده و حتی اگر پیش از آن نیز متن را می‌دید اختیاری برای تغییر آن نداشته‌است.

وی در خرداد ۱۳۹۹، در یک مصاحبه در واکنش به جدال بین همسر ابراهیم حامدی و محسن چاوشی، ارادت خود را به خواننده لس آنجلسی ابراز کرد و صدای او را صدای چند نسل خاطره دانست. او همچنین در مصاحبه با روزنامه هفت صبح با اشاره به برخی خواننده‌ها از جمله جواد یساری گفت: «چرا نباید چنین خواننده‌ای در کشور بخواند؟ همچنین به ممنوع الفعالیت چندین ساله مرحوم محمدعلی فردین اشاره کرد وگفت شاید این حرف به عده‌ای بربخورد ولی اینجور آدم‌ها نه با نظام و نه با کشور مشکل دارند. حتی مؤمن هستند و از لحاظ عقیدتی پایبندی به دین دارند و عاشق وطن خود هستند »

وی بلافاصله بعد از آن مصاحبه، با انتشار تصویر ویدیویی خود بدون ذکر نام ابی اعلام کرد که از محتوای این جدال بی‌خبر بوده‌است.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها