|
کدخبر: 275250

خزعلی: پسرم به زودی به ایران باز می‌گردد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: شاید صحیح نباشد ولی باید از رسانه های مختلف گله کنم که خبر دروغ و کذب را منتشر کردند چه در مورد بحث مهاجرت که پسر من به هیچ‌وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز خواهد گشت و چه در بحث فیلترشکن، به هیچ وجه سفر ایشان ارتباط به فیلترشکن و وی پی ان نبوده و ایشان هیچ ربطی به فیلترشکن و وی پی ان نداشته است.

سیاست خزعلی: پسرم به زودی به ایران باز می‌گردد

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس‌جمهور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران گفت: شاید صحیح نباشد ولی باید از رسانه های مختلف گله کنم که خبر دروغ و کذب را منتشر کردند چه در مورد بحث مهاجرت که پسر من به هیچ‌وجه قصد مهاجرت نداشته و به زودی باز خواهد گشت و چه در بحث فیلترشکن، به هیچ وجه سفر ایشان ر ارتباط به فیلترشکن و وی پی ان نبوده و ایشان هیچ ربطی به فیلترشکن و وی پی ان نداشته است. 

وی عنوان کرد: حقیقتا من گله مند هستم، هنگامی که آن ور آبی ها و معاندین اخباری را پخش می کنند، رسانه های داخلی چرا این کار را انجام می دهند. حتی تکذیبیه ای که دادیم رسانه های داخلی پخش نکردند و این ها جای تأسف داد.

معاون امور زنان رئیس جمهور خطاب به خبرنگاران گفت: حقیقتا در مورد شما به عنوان کسانی که باید در جهاد تبیین و روایت گری صحیح عمل کنید جای تأسف دارد که می بینم چنین چیزهای نقل می شود. حتی نقل است در مورد کسانی که علیهشان حکم دارند انتشار اکاذیب می کنند جای تأسف دارد.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها