|
کدخبر: 273276 نسترن فراهانی

استاد دانشگاه تهران در گفتگو با گسترش نیوز مطرح کرد؛

به روحانی بگویید برای شکستن سکوت دیر است/ رئیس دولت تدبیر و امید جسارت نداشت

استاد دانشگاه تهران اظهار کرد: باید به روحانی بگوییم دیر است، برای اینکه سکوت خود را بشکنی بعد از ۵ سال بسیار دیر است.

سیاست به روحانی بگویید برای شکستن سکوت دیر است/ رئیس دولت تدبیر و امید جسارت نداشت

«حسن روحانی سکوتش را شکست» ساعاتی پیش تقریبا تعداد کثیری از رسانه‌ها با این عنوان اظهارات رئیس جمهور سابق را پوشش دادند، این درحالی است که با وجود گذشت بیش از یکسال از روی کار آمدن دولت سیزدهم، اولین بار است که رئیس دولت تدبیر و امید سعی بر پرده برداری از مشکلات و سنگ اندازی های زمان مسئولیتش دارد. با این حال این سکوت از سوی او کمی عجیب به نظر می‌رسید و شاید توقع می‌رفت کمی زودتر در رابطه با اقدامات دولت خود سخن بگوید. این عقیده ای است که صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران بر آن تاکید دارد. با او در رابطه افشاگری های حسن روحانی بیشتر سخن گفتیم که در ادامه می خوانید. با گسترش نیوز همراه باشید.

به روحانی بگویید برای شکستن سکوت بسیار دیر است

زیباکلام در گفتگو با گسترش نیوز پیرامون اینکه حسن روحانی بالاخره سکوت خود را شکست، گفت: من نه حذف ارز ترجیحی کار دارم و نه ادامه یارانه، برای من موضوع دردآور تری وجود دارد و آن هم شکست این سکوت پس از این مدت طولانی است.

وی افزود: روحانی نزدیک به پنج سال سکوت کرد، در دولت دوم تدبیر و امید فقط از او سکوت دیدیم و حالا هم در یکسال اول دولت رئیسی باز هم شاهد این موضوع از سوی حسن روحانی بودیم.

استاد دانشگاه تهران تاکید کرد: برایم به شدت تاسف آور است که حسن روحانی جرات، جسارت و شهامت پرده برداری از واقعیات را هیچ گاه پیدا نکرد.

زیباکلام در پایان گفت: باید به روحانی بگوییم دیر است، برای اینکه سکوت خود را بشکنی بعد از ۵ سال بسیار دیر است.

ارسال نظر