|
کدخبر: 163562

یک جاسوس اسراییلی در آذربایجان شرقی دستگیر شد

مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی در رابطه با جاسوسان گفت: جاسوس اسرائیلی و چند جاسوس در ارتباط با سرویس‌های امنیتی کشورهای مختلف در استان دستگیر شده‌اند.

سیاست داخلی یک جاسوس اسراییلی در آذربایجان شرقی دستگیر شد

مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی در نشستی با اصحاب رسانه در آذربایجان شرقی به مناسبت فرارسیدن هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهارکرد: جاسوس اسرائیلی و چند جاسوس در ارتباط با سرویس‌های امنیتی کشورهای مختلف در استان دستگیر شده‌اند.

اجازه فعالیت مدیر دو تابعیتی را نمی‌دهیم

وی مبنی براینکه آیا در استان آذربایجان شرقی مدیر دو تابعیتی داریم یا نه، اظهارکرد: اجازه نمی‌دهیم مدیر دو تابعیتی در استان سمت بگیرد و اخیرا یکی از مشاوران یکی از مدیران دو تابعیتی بود که برکنار شد.مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی تصریح کرد: اجازه فعالیت مدیر دوتابعیتی در استان را نمی‌دهیم.

دستگیر جاسوس اسرائیل در آذربایجان شرقی

مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی در رابطه با جاسوسان گفت: جاسوس اسرائیلی و چند جاسوس در ارتباط با سرویس‌های امنیتی کشورهای مختلف در استان دستگیر شده‌اند.

وی حضور نیروهای تکفیری در استان را تکذیب کرد.

دستگیری متخلفان ارزی به ارزش ۵۰ هزار میلیارد ریال

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌شرقی در ادامه برخورد با تخلفات ارزی، از شناسایی و دستگیری دو نفر از صرافان به دلیل فعالیت‌های غیرمجاز ارزی به اتهام پولشویی، فرار مالیاتی و قاچاق ارز در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: برآورد ارزش تخلفات بررسی شده تنها از این دو نفر، تاکنون بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال بوده است.

متلاشی شدن شبکه متخلفان وام قرض الحسنه با ۴۲۸ پرونده

وی در بخش دیگری از سخنان خود از متلاشی شدن شبکه متخلفان صدور وام قرض الحسنه در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در این زمینه ۴۲۸ پرونده به ارزش ۱۰ میلیارد تومان تشکیل و به مراجع قضایی تحویل شدند.

گرفتن مالیات ۲۴۶ میلیارد تومانی از دانه درشت ها

وی افزود: طی دو سال اخیر سربازان گمنام امام زمان(عج) در این استان از ۲۴۶ میلیارد تومان فرار مالیاتی توسط دانه درشت‌ها در قالب اقدامات نرم جلوگیری کردند.

نیاز امروز کشور سلامت اقتصادی است

وی با بیان اینکه نیاز امروز کشور سلامت اقتصادی است، گفت: وزارت اطلاعات در خط مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی همچون؛ قاچاق کالا، رانت‌خواری، فرار مالیاتی و احتکار کالا ایستاده است.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نظام متعلق به همه مردم و برای همه مردم است؛ از جمله وزارت اطلاعات متعلق به مردم است و برای آنها و در خدمت مردم است.

 

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها