|
کدخبر: 167068

کولر گازی گری بخریم یا کولر گازی ال جی

در روز‌‎های گرم و طاقت فرسای تابستان تنها وجود یک کولر می‌تواند در کاهش دمای محیط کمک کننده باشد. از این رو نصب یک کولر گازی از برندهای مختلف از الزامات شروع این فصل به نظر می‌رسد. در این میان کولر گازی گری با کمترین میزان مصرف انرژی می‌تواند دمای بالای محیط را تا حد مطلوبی کاهش دهد. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد دو برند معروف از جمله گری و ال جی و قابلیت‌های آن بیشتر آشنا شوید.

سبک زندگی کولر گازی گری بخریم یا کولر گازی ال جی

شرکت چینی گری از بهترین شرکت‎‌ها در زمینه تولید کولرهای گازی، تهویه‌‎ی هوا و... بوده که قیمت مقرون به صرفه محصولات آن با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد در پیشرفت این شرکت و جذب مشتریان از سراسر دنیا بسیار تاثیرگذار بوده است. در خرید هر وسیله‎‌ای می‌بایست به نیازتان از آن وسیله توجه کنید تا آن کالا امکانات مدنظر شما را داشته باشد. در خرید کولر‎‌های گازی نیز می‌بایست به نکاتی توجه کنید تا سرمایش و گرمایش مناسبی از این کولرها دریافت نمایید.

 

راهنمای خرید کولر گازی

خوب است بدانید موتورهای کولرهای گازی گری در دونوع T1 وT3 برای مناطق مختلف با دمای مختلف  تولید می‌شوند. موتور T1 برای شهرهایی گرم با حداکثر دمای 47 درجه سانتی گراد و موتور نوع T3  برای مناطقی با حداکثر دمای 57 درجه سانتی گراد مناسب می‌باشند. در ادامه به بررسی خصوصیات کولر گازی پرداخته‌ایم تا کولر مناسبی را انتخاب کنید. حتما پیشنهاد میکنیم به مقاله راهنما انتخاب کولر گازی را و 12 نکته مهم در حین خرید کولر گازی مهم هستند را مطالعه کنید.

  • پایین بودن مصرف انرژی، از آن‌جایی که در فصل‌‎های گرم سال چندین ساعت در روز مجبور به روشن گذاشتن کولر هستیم، یکی از مسائل بسیا مهم در هنگام خرید کولرهای گازی توجه به میزان مصرف انرژی آن می‌باشد. کولرهای گازی گری دارای حداقل مصرف انرژی ++Aو  +++A هستند. از این رو اگر مصرف برق برایتان اهمیت ویژه‌‎ای دارد این کولر می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.
  • سیستم گرمایش، یکی از مسائلی که در کولرهای اسپیلت به آن توجه شده طراحی سیستم گرمایش در این کولرها است. شرکت سازنده کولر گازی گری نیز از این مسئله غافل نشده و با قرار دادن سیستم گرمایشی توانسته بر امکانات کولر خود بیافزاید. در واقع تعبیه‎‌ی پمپ‎‌های حرارتی پیشرفته و نیز کمپرسورهای متغیر در کولر گازی گری سبب شده تا در فصول سرد پاییز و زمستان از سیستم گرمایشی مناسبی با مصرف انرژی پایین در اختیار داشته باشید.
  • صدای پایین، با توجه به اینکه نصب کولرها در منازل، ادارات یا سایر فضاها آرام صورت می‌گیرد وجود کولری پر سر و صدا آرامش محیط را بهم می‌زند و موجب آزار و اذیت افراد می‌شود. از این رو وجود کولری با کمترین صدای ممکن بهترین گزینه در این شرایط است کولرگازی گری با داشتن صدای کم می‌توانند رضایت شما را جلب نمایند.
  • سیستم وای فای، یکی از امکنات فوق‌العاده کولر گازی گری قابلیت کنترل از راه دور آن است. در کولرهای نسل قبل می‌توانستیم تنها با یک کنترل مخصوص کولر درجه، وضعیت و سایر امکانات کولر را تغییر دهیم. اما در کولرهای گری این تنظیمات به شکل امروزی‌تر و گسترده‌تری انجام می‌شود به طوری که حتی می‌توانید در صورت خروج از کشور باز هم از طریق سیستم وای فای کولر آن را تنظیم کنید.

کولر گازی 12000 جی 2 متیک گری

همان طور که می‌دانید به دلیل افزایش ماشین‌آلات با روند افزایش گرد و غبار و آلایندگی روبه رو هستیم. این گرد وغبارها عامل بسیاری از بیماری‎‌ها از جمله آسم می‌باشند. بنابراین نیاز است هوای منزل خود را از وجود آلاینده‎‌ها پاک نگه داریم. در کولرهای گازی گری به این موضوع توجه شده و با استفاده از فیلترهای نانو سعی شده تا میزان این آلودگی‌‎ها به حد قابل توجهی کاهش یابد. یکی از مسائل بسیار مهم در خصوص کولرها توانایی پرتاب باد آن‌هاست. در واقع هر چه میزان پرتاب باد بیشتر باشد فواصل دورتری را می‌توانند خنک کنند. قدرت پرتاب باد کولر 12000 G2Matic از 10 مت تا 15 متر در اتاق می‌باشد. اما نکته مهم‌تر در خصوص این کولر توانایی تشخیص مکان افراد و در نتیجه انتقال سرما به آن سمت است. فقط توجه شود که این کولر توانایی خنک کردن محیط‎‌های بسیار بزرگ را ندارد؛ برای محیط‌هایی با متراژ بالا بهتر است ظرفیت بالاتر آن را انتخاب کنید.

کولر-گری

کولر گازی 18000 جی 2 متیک گری

در این کولر با به کار بردن گاز R22 و کمپرسور پیستونی سعی شده راندمان بالایی ایجاد شود. از این رو این کولر با مقاومت بالا مناسب برای مناطق بسیار گرم می‌باشد. در کنترل این دستگاه گزینه‎‌‎‌ی توربو برای افزایش سرعت سرما دهی طراحی شده است. با انتخاب این گزینه می‌توان در مدت زمان کوتاه‌‎تری فضا را خنک نمود. در واقع در این حالت دستگاه 30 دقیقه اول بیشترین پردازش سرما را دارد و سپس به مدت 30 دقیقه راندمان کار خود را کاهش می‌دهد. این کولر علاوه بر قابلیت پرتاب باد در 15 متر را دارد، می‌تواند سرمای خود را در چهار طرف یا چهار زاویه انتقال دهد. نکته مهم در خصوص این دستگاه این است که بهتر است از آن برای محیط‌هایی با دمای بالا مثل مناطق گرمسیر استفاده کرده و فیلتر آن را به صورت دوره‎‌ای تعویض نمایید.

برای خرید و تماس تلفنی حتما با شماره های زیر تماس بگیرید.

ایمیل: coolernew.com@gmail.com

تلفن: 09187778040

تلفن: 09187177444

کولر گازی ال جی

 برند ال جی یکی از شناخته شده‌ترین برندها در بازار ایران و جهان است. از این رو میزان تقاضا از این شرکت به قدری است که بیش از 12 میلیون کولر در سال از شرکت‎‌های ال جی تولید می‌شود. این میزان حجم تقاضا می‌تواند به دلیل کیفیت محصولات، مقرون به صرفه بودن در مقابل کیفیتی که ارائه می‌دهد، ایجاد تنوع در طراحی و بروز رسانی امکانات کالاهای خود باشد. کولر گازی ال جی با تعبیه  کندانسورMF به جای کندانسور باله و لوله  برای افرادی که خواهان کولری با عمر بالا و مطلوب هستند بسیار مناسب می‌باشد. بهره‌گیری از سیستم هوشمند همانند کولر گازی ال جی بر قابلیت های این کولر افزوده است. برای خرید و قیمت بهترین مدل های کولر گازی ال جی حتما به سایت کولرنیو سری بزنید.

یکی از مزیت‌های خوب کولر ال جی صدای کم آن است که در حفظ آرامش محیط بسیار تاثیرگذار است. اما مزیت مهم دیگر این کولر استفاده از فناوری جدید الگوریتم BATA در جهت کاهش میزان مصرف انرژی است. در حقیقت با کمک این فناوری بعد از کاهش دمای فضا، به میزان مشخصی مصرف انرژی کاهش می‌یابد. در شهرهایی با آلایندگی بسیار زیاد کولرهای گازی ال جی با قدرت تمیزکاری خودکار در ارائه هوای پاکیزه گزینه بسیار خوبی می‌باشند.

کولر-ال-جی

  در سایت کولر نیو انواع کولر گازی گری، سامسونگ، ال جی و... موجود بوده و با مراجعه به این سایت به راحتی می‌توانید مشخصات کولر گازی مدنظر خود را دریابید و آن را با سایر مدل‎‌ها مقایسه نمایید. نکته مثبتی که در خصوص سایت تخصصی کولر نیو وجود دارد فروش کولرهای گازی به دو صورت تکی و عمده است. در واقع فرقی نمی‌کند به چه تعداد کولر با چه مارکی و به چه منظوری احتیاج دارید، به هر حال کولرنیو آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی می‌باشد. برای مراجعه به سایت کولر نیو می‌توانید از آدرس https://coolernew.com/استفاده نمایید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها