|
کدخبر: 164856

آشنایی با هتل ایبیس تهران

در همه جهان نزدیکی فرودگاه‌های بین‌المللی هتل‌هایی ساخته می‌شوند تا مسافرانی که قصد دارند در محدوده فرودگاهی ساکن شوند به هتل دسترسی داشته باشند.

سبک زندگی آشنایی با هتل ایبیس تهران

چرا هتل‌های فرودگاهی اهمیت ویژه‌ای دارند؟ چون امکان دارد برای هر مسافری پیش بیاید که سفرش با مشکل مواجه شود یا به‌دلیل وضعیت آب‌وهوا پروازها تاخیر داشته باشند. در چنین صورتی مسافران به فضایی برای استراحت و اقامت نیاز دارند و بازگشت به شهر و خارج‌شدن از فرودگاه اغلب نه به‌صرفه است و نه مقدور. به‌همین خاطر هتل‌های فرودگاهی ساخته می‌شوند. هتل ایبیس در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران یکی از این هتل‌ها است. اگر قصد سفر بین‌المللی دارید و باید نزدیکی فرودگاه اقامت داشته باشید، هتل ایبیس می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های شما برای اقامت باشد. برای آشنایی بیشتر با هتل های تهران می‌توانید به سایت‌های معتبر رزرو هتل سر بزنید. با رزرو هتل تهران از علی بابا فرآیند سفر و اقامت برای شما راحت‌تر خواهد شد.

هتل ایبیس اولین هتل فرودگاهی کشور است و یکی از زیر مجموعه‌ها‌ی هتل‌های بین‌المللی اکور فرانسه به‌حساب می‌آید که در سال ۱۳۹۳ در ضلع جنوبی فرودگاه بین‌المللی ساخته شده است. این هتل لوکس و مدرن در هفت طبقه و با ۱۹۶ واحد اقامتی آمادگی ارائه خدمات اقامتی به مسافران را دارد. هتل ایبیس نمونه‌ای شگفت‌انگیز از هتل تهران است که با استانداردهای به‌روز دنیا ساخته شده و مسافرانی که در آن اقامت دارند، از امکانات و خدماتی در سطح جهانی بهره‌مند می‌شوند.

اقامت ساعتی در هتل ایبیس

ازجمله ویژگی‌های هتل‌های فرودگاهی مانند هتل ایبیس امکان اقامت ساعتی است. اگر به هر دلیلی نیاز به مکانی برای اسکان و استراحت نزدیکی فرودگاه داشته باشید، این امکان برای شما فراهم است. هتل ایبیس دو گزینه اقامت سه ساعته و شش ساعته را به مسافرانش ارائه کرده تا برای استراحتی کوتاه در اتاق دلخواه‌شان اقامت داشته باشند.

ایبیس۲

هتل ایبیس یکی از هتل های تهران است که در رده هتل‌های چهار ستاره قرار دارد و امکانات مناسب و به‌صرفه‌ای به مسافران ارائه می‌کند. هزینه اقامت در این هتل نسبت به هتل نووتل پنج ستاره که در همان محدوده قرار گرفته، ارزان‌تر است و درصورتی‌که قصد دارید اقامتی کوتاه داشته باشید، هتل ایبیس می‌تواند یک انتخاب هوشمندانه برای شما باشد.

هتل ایبیس چه امکاناتی دارد؟

با اینکه هتل ایبیس یک هتل فرودگاهی است و اکثر افرادی که در این هتل اقامت دارند مسافرانی با بلیط هواپیما هستند یا به‌تازگی از سفر بازگشته‌اند، این هتل امکانات ویژه‌ای را برای مسافران درنظر گرفته است. ازجمله این امکانات می‌توان به مجموعه آبی هتل شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و سالن ماساژ اشاره کرد. اگر پس از پرواز قصد اقامت در این هتل را دارید، مراجعه به اتاق ماساژ و استفاده از خدمات این بخش می‌تواند حال شما را بهتر کند. علاوه‌بر امکانات ورزشی هتل ایبیس، رستوران هتل با منوی متنوع شامل غذاهای ایرانی و بین‌المللی از دیگر امکانات مهم این هتل چهار ستاره به‌شمار می‌رود. ساعت ارائه سرویس این رستوران را برای ناهار از ۱۲ ظهر تا شش عصر و برای شام از شش عصر تا ساعت ۱۰: ۳۰ شب درنظر گرفته‌اند. کافی‌شاپ این مجموعه هم از ساعت هفت صبح تا ۱۱ شب با انواع نوشیدنی و میان‌وعده درحال خدمت‌رسانی به مسافران است. ترانسفر فرودگاهی هم یکی دیگر از امکانات این مجموعه محسوب می‌شود. نکته مهم در ارتباط با این هتل این است که تا ترمینال‌های مختلف فرودگاه ۱۰ الی ۲۰ دقیقه فاصله دارد. با تاکسی سرویس‌های هتل ایبیس سری به دیدنی‌های طبیعی تهران مثل دریاچه چیتگر بزنید.

هتل ایبیس در سال ۱۳۹۳ به بهره‌برداری رسیده و یکی از هتل‌های نوساز تهران است؛ به‌همین خاطر آن را منطبق‌بر استانداردهای جهانی و با طراحی داخلی بسیار شیک و مدرن ساخته‌اند. از آنجایی که این هتل بیشتر به‌منظور اقامت در سفرهای کاری و تجاری موردتوجه قرار می‌گیرد، این موضوع در طراحی آن اثرگذار بوده است.
ایبیس۳

هتل ایبیس اتاق‌های یک تخته و دو تخته را با امکان رزرو ساعتی دراختیار مسافران قرار می‌دهد. هزینه اقامت در این هتل متناسب با زمان رزرو متفاوت است؛ اما درحال‌حاضر هزینه یک شب اقامت در این هتل از ۲۵۰ هزارتومان شروع می‌شود. هزینه اقامت ساعتی هم متناسب با میزان ساعتی که در هتل حضور دارید، محاسبه می‌شود؛ اما به‌طور میانگین ۱۷۰ هزارتومان است. با رزرو هتل تهران از علی بابا می‌توانید قیمت‌ها را به‌صورت آنلاین مشاهده و با دیگر هتل های تهران مقایسه کنید.

ازجمله مزایای هتل ایبیس دوری از شهر، ترافیک و آلودگی آن است. این هتل در مجاورت تهران قرار گرفته و از فضای شلوغ آن دور است. اما درصورت اقامت در هتل ایبیس، می‌توانید با وسایل نقلیه عمومی مانند مترو خودتان را به مرکز شهر و جاذبه‌هایی مثل اتاق فرار تهران برسانید. اطراف این هتل فضای مناسبی برای پیاده‌روی درنظر گرفته شده است. اگر قصد تفریح داشته باشید، کارتینگ پرند هم در فاصله کمی از هتل قرار گرفته و می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای چند ساعت تفریح و خوشگذرانی باشد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر