|
کدخبر: 131868

جنجال بر سر کیف دستی همسر اردوغان!

کیف فرانسوی همسر رئیس‌جمهوری ترکیه در بحبوحه تنش دیپلماتیک میان آنکارا و پاریس جنجال برانگیز شده است.

سبک زندگی جنجال بر سر کیف دستی همسر اردوغان!

در حالی که کارزار تحریم کالا‌های فرانسوی به دعوت رئیس‌جمهوری ترکیه به راه افتاده، کیف دستی فرانسوی همسر او به جنجال تازه‌ای در بحبوحه محکومیت اسلام ستیزی فرانسویان تبدیل شده است.

در حالی که تب محکومیت اهانت مقامات فرانسوی همچنان بالاست، تصاویری در رسانه‌های خبری منتشر شده که امینه اردوغان را در حالیکه کیف دستی فرانسوی به‌دست دارد، نشان می‌دهد. این تصاویر همزمان با انتقادات ادامه دار رجب طیب اردوغان علیه مقامات فرانسوی جنجال برانگیز شده است.

در این میانه کمال قلیچدار اوغلو، رئیس حزب جمهوری خواه خلق با انتقاد از اردوغان و پیش کشیدن موضوع کیف فرانسوی همسر او، رئیس‌جمهوری ترکیه را به بهره‌برداری از جنجال دیپلماتیک با فرانسه، برای سرپوش گذاشتن بر بحران اقتصادی این کشور متهم کرد.

او با یادآوری کیف فرانسوی امینه اردوغان گفت کیف فرانسوی مارک هرمس همسرت را آتش بزن و کارخانه رنو را ببند.

به دنبال قتل معلمی فرانسوی که به شاگردانش کاریکاتور‌هایی از پیامبر اسلام (ص) را نشان داده بود، رئیس‌جمهوری فرانسه مسلمانان را مسئول قتل او معرفی کرد و مدعی شد «اسلام گرا‌ها قصد نابودی فرانسه را دارند» و به تازگی در سخنانی اعلام کرده بود که فرانسه همچنان به انتشار کاریکاتور‌های توهین آمیز علیه پیامبر اسلام (ص) ادامه خواهد داد.

این اظهارات امانوئل مکرون موجی از خشم و اعتراض در میان مسلمانان در کشور‌های مختلف جهان به راه انداخت و هشتگ «تحریم کالا‌های فرانسوی» در کشور‌های عربی به ترند اول تبدیل شد و بسیاری استفاده از این کالا‌ها را ممنوع کردند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها