|
کدخبر: 129615

هدایای تبلیغاتی خلاقانه و جدید و مزایای آن در برند

بسیاری از مشاغل متوجه نیستند که هدایای تبلیغاتی خلاقانه و جدید واقعاً می‌توانند به بازار شرکت‌شان کمک کنند.

سبک زندگی هدایای تبلیغاتی خلاقانه و جدید و مزایای آن در برند

هدایا می‌توانند مکمل خوبی برای بسیاری از مشاغل شما باشند.

بسیاری نمی‌دانند که هدایای تبلیغاتی خلاقانه و جدید می‌توانند به برند شما کمک کنند و می توانند مکمل خوبی برای شما باشند.

در استراتژی بازاریابی، کالاهای تبلیغاتی با نام و یا آرم شرکت شما باید به عنوان بخشی از بودجه بازاریابی در نظر گرفته شود.

آنها فقط برای شرکت‌هایی نیستند که در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند، حتی اگر این چیزی باشد که بیشتر به خاطر آن شناخته می‌شوند.

تاثیر بلند مدت هدایای تبلیغاتی

دادن هدایای تبلیغاتی خلاقانه و جدید به مشتریان فعلی و بالقوه شما می‌تواند در برندسازی کمک کند.

اینکار باعث می‌شود نظر آنها درباره شرکت شما بهبود یابد، سپس محصولات یا خدمات شما را به خاطر می‌سپارد.

همچنین خرید آنها از شما بیشتر می‌شود و نسبت به سایر اشکال ارزان‌تر و موثرتر است.

هدایای تبلیغاتی برای مدت زمان طولانی نگهداری می شوند ، این امر به برند کمک می کند.

وقتی مشتریان محصولات تبلیغاتی را دریافت می‌کنند، آنها را برای مدت طولانی نگه می‌دارند. در واقع، مطالعات نشان داده است که بسیاری از مردم محصولات تبلیغاتی را به طور متوسط یک سال یا بیشتر نگه می‌دارند.

این باعث افزایش آگاهی از برند شما آنهم نه تنها در شخصی که از کالای تبلیغاتی استفاده می‌کنند، بلکه افرادی که با گیرنده تماس دارند یا او را در حال استفاده از محصول می‌بینند نیز افزایش می‌دهد.

همه دوست دارند چیزی را رایگان دریافت کنند

محصولات تبلیغاتی نظر مشتریان را درباره شرکت شما بهبود می بخشد و احتمال خرید آنها بیشتر است.

همه دوست دارند چیزی را به صورت رایگان دریافت کنند. گیرندگان کالاهای تبلیغاتی بدشان نمی‌آید که هدیه ای با نام تجاری یا آرم را بگیرند و در اتاق خود نگه دارند.

به محض اینکه محصول تبلیغاتی را نگه داشتند و از آن استفاده کردند، با نام شرکت شما بیشتر آشنا می شوند و بنابراین احتمال خرید دوباره از شما بیشتر می‌شود.

کالاهای تبلیغاتی به گیرندگان کمک می‌کند تا هنگام استفاده دائمی از هدایای تبلیغاتی، شرکت شما و محصولات یا خدماتی را که ارائه می‌دهید به خاطر بسپارند.

اثرگذاری بیشتر هدایای تبلیغاتی خلاقانه و جدید به نسبت سایر تبلیغات

هزینه تبلیغات کالاهای تبلیغاتی برای هر دوره تبلیغاتی کمتر از سایر تبلیغات است.

سرمایه گذاری در یک کمپین کالاهای تبلیغاتی می‌تواند بازدهی بیشتری نسبت به سایر تبلیغات داشته باشد.

انواع دیگر بازاریابی مانند تبلیغات رادیویی و تلویزیونی را می‌توان به راحتی فراموش کرد.

هزینه محصولات تبلیغاتی می‌تواند به میزان قابل توجهی کمتر از هر برداشت باشد، با این وجود گاهی اوقات سالها نگهداری می‌شود و همچنین می‌تواند توسط سایر مشتریان بالقوه به آن منتقل شود یا دیده شود.

وقتی کسی می‌بیند که یک هدیه تبلیغاتی توسط دوست یا یکی از اعضای خانواده‌اش استفاده می‌شود، می تواند به عنوان تأیید نام تجاری شما تلقی شود و به شما کمک می‌کند تا این کلمه به چندین نفر دیگر غیر از یک گیرنده منتقل شود.

تنوع بسیار زیادی از محصولات تبلیغاتی مختلف وجود دارد.

قلم‌ها و لیوان‌ها شاید رایج‌ترین هدایای تبلیغاتی باشند، اما اکنون انواع مختلفی از محصولات موجود است.

به پیشنهادهای رایج فکر نکنید

شما می‌توانید محصولی را انتخاب کنید که نشان دهنده شرکت شما باشد و به برند شما مربوط باشد.

موضوعات یا فرهنگهای مختلف شرکت را می‌توان از طریق محصولات تبلیغاتی ارتقا داد. به عنوان مثال‌، شرکت‌های بیمه که می‌خواهند از مشتریان خود محافظت کنند ممکن است محصولات ایمنی تبلیغاتی ارائه دهند.

یک شرکت مسافرتی ممکن است محصولات تبلیغاتی مربوط به ساحل یا مسافرت را ارائه دهد. شرکت‌هایی که می‌خواهند نشان دهند که به محیط زیست اهمیت می‌دهند می‌توانند هدایای تبلیغاتی بازیافتی یا حتی هدایایی را که اثر کربن باقی مانده در زمین را کاهش می دهد، به آنها بدهند.

ما در مجموعه آراهنر گزینه‌های زیادی برای رفع نیاز شما به هدایای تبلیغاتی خلاقانه در اختیار شما قرار می‌دهیم. ما در این مقاله دو بسته خلاقانه آرا هنر را به شما معرفی می‌کنیم.

عکس۱

پیشنهاد یک: بسته تسکین

یکی از خلاقانه‌ترین محصولات ما برای مشتریان شما، بسته تسکین است. تسکین شامل ابزارهایی است که برای رفع خستگی روزانه شما به کار می‌آید.

در این بسته یک ماساژور چوبی، یک عدد حوله دستی خوراشاد و روغن سیاهدانه و نمک دریا و پور قانجان است.

این هدیه آنقدر خلاقانه هست که مشتریان شما بخواهند خودشان از این محصول استفاده کنند و با دیدن هر کدام از اجزای آن به یاد شما باشند.


 

عکس۲

پیشنهاد دوم: بسته روناک از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و جدید

بسته روناک، بسته‌ آرامش است. بسته‌ای که در آن، ساختمانِ یک نوشیدنیِ آرام‌بخشِ ایرانی بنا شده است.

یک قوری، دو فنجان و نعلبکی و یک قندانِ سفالی که خود به تنهایی یک بسته‌ هنرمندانه از اثر دست صنعتگران و سفال‌کارانِ غرب کشورمان است، به همراهی بسته‌ای از دم‌نوش‌ها از نقاط مختلف جغرافیای موسع ایران که هرکدام از آنها می‌تواند خستگی روح و جسمِ آدمی را به یک جرعه به‌ در کند.

دم‌نوش‌های بسته‌ روناک می‌توانند به جای هر نوشیدنی گرم دیگری استفاده شوند. این بسته باشکوه، علاوه بر زیبایی وصف‌ناپذیر، بسته‌بندی شکیل و بسته‌ی سفالی قوری، فنجان و قندان، یک بسته‌ سلامت است. بسته نوشیدنیِ گرمِ سلامت. دم‌نوش‌های این بسته، برخلاف نوشیدنی‌های گرم دیگر بسیار برای بدن آدمی‌زاده مفید و پراستفاده است.

در این بسته چای فومن، چای میوه و چای دارجلینگ قرار دارد.

چای فومنات یکی از بهترین چای‌های دنیاست، طبیعی و فاقد هر‌گونه رنگ افزودنی است. چای میوه ای یکی از مواردی است که بسیاری از افراد آن را در صبحانه خود دخیل می‌کنند. این چای علاوه بر خواص جسمی می‌تواند باعث آرامش اعصاب نیز بشود. چای دارجلینگ غالباً چای سیاهی است که طعمی میوه ای و گل مانند دارد. این چای یکی از بهترین چای‌ها در جهان بوده و متعلق به منطقه دارجلینگ در بنگال هندوستان است.

این بسته باشکوه، علاوه بر زیبایی وصف ناپذیر، بسته بندی شکیل و قوری، فنجان و قندان، یک بسته سلامت محوراست.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها