|
کدخبر: 115234

تاریخچه برند استدلر

سبک زندگی تاریخچه برند استدلر

محبوب‌ترین برند در زمینه تولید نوشت‌ افزار که با خلق آثاری ماندگار و با کیفیت به شهرت رسید. نوآوری در طراحی و تولید باعث گردید تا استدلر انتخاب اول مشتریان باشد. شروع به کار استدلر به قرن ۱۷ میلادی برمی‌گردد و یک تجارت موروثی است که با تولید مداد آغاز به کار کرد.

برند استدلر ساخت کجاست؟

برند استدلر توسط یوهان سباستین استدلر در سال ۱۸۳۵ به عنوان کارخانه تولید مداد در آلمان شروع به فعالیت کرد. در سال ۱۹۰۰ این شرکت لوگوی Mars (خدای جنگ روم باستان) را به ثبت رسانید که در طول سالیان دستخوش تغییرات ظاهری فراوان شد.

مدیران شرکت استدلر بر این باورند که حفاظت از محیط‌زیست مهم‌ترین وظیفه یک انسان مسئول است، به همین علت استانداردهای خاصی جهت فرآوری چوب و تولید محصولات دارند که آسیبی به طبیعت نمی‌رساند، در نتیجه کاملا سازگار با محیط‌زیست و منطبق با سیاست‌های زیست‌محیطی این شرکت هستند. شرکت استدلر تمامی محصولات خود را مطابق با استانداردهای FSC و PEFC تولید می‌کند که همین امر آن را به یکی از محبوب‌ترین برندها در میان عامه مردم تبدیل کرده است.

لوگوهای برند استدلر

شرکت استدلر هشت مرتبه تغییرات جزئی در لوگوی خود ایجاد کرده است که آخرین آن در سال ۲۰۰۱ صورت گرفت. بطور کلی اولین لوگو برای این برند در سال ۱۹۰۸ طراحی گردید که تصویر یک سرباز رومی با کلاه‌خود مشکی بود. پس از گذشت چند سال یک زمینه مشکی نیز به این تصویر اضافه شد که در سالهای بعد تبدیل به زمینه سفید شد. تغییرات اساسی لوگو در سال ۱۹۵۷ رخ داد که ظاهر آن کاملا مینیمال گردید. در سال ۱۹۷۳ از اشکال هندسی برای طراحی آن استفاده کردند و با پیشرفت تکنولوژی و قدم گذاشتن به دنیای جدید، شرکت استدلر لوگویی که در سال ۱۹۶۳ را استفاده می‌کرد با تغییرات جزئی و به رنگ آبی طراحی کرد که در حقیقت تبدیل شد به لوگوی اصلی که بیش از ۲۰ سال است مورد استفاده قرار گرفته و در میان رقبا جای خود را باز کرده است.

عکس۲

تنوع محصولات استدلر

این شرکت آلمانی تنوع محصولات بالایی دارد، اما مداد طراحی‌های استدلر از شهرت خاصی برخوردار بوده و انتخاب بسیاری از طراحان و نقاشان حرفه‌ای بشمار می‌آید. پرفروش‌ترین مداد طراحی در دنیای نوشت‌افزار مدادهای لوموگراف این برند هستند که گرافیت آنها از کیفیت مطلوبی برخوردار است بگونه‌ای که در برابر ضربه کاملا مقاوم بوده و تا به امروز فرمول ساخت آن فاش نشده است؛ علاوه‌ براین کیفیت چوب به کار رفته و بدنه چندوجهی این محصول باعث می‌شود که در طولانی‌مدت دست شما عرق نکند و انگشتان دست شما خسته نمی‌شوند.  همانطور که می‌دانید هیتلر به طراحی و نقاشی می‌پرداخت که استدلر یکی از برندهای مورد علاقه او بود به همین علت مداد HB این برند به مداد هیتلر شهرت پیدا کرد.

مداد Wopex محصولی دیگر از این شرکت است که در نگاه اول یک مداد معمولی بنظر می‌رسد اما به محض در دست گرفتن تفاوت را احساس خواهید کرد. مغزی این مداد یکدست بوده و به نرمی برروی کاغذ حرکت می‌کند؛ همچنین وزن آن نسبت به محصولات مشابه سنگین‌تر است، اما با توجه به طراحی ارگونومیک بدنه؛ این اضافه وزن محسوس نیست. وپکس متشکل از گرافیت یا رنگ‌دانه‌ها در مغزی بوده و سطح آن از چوب و پلاستیک ساخته شده که با سایر مدادهای موجود در بازار کاملا تفاوت دارد.

بدون‌شک یکی از بهترین روان نویس‌ها توسط این شرکت تولید و به بازار عرضه شده است. در ابتدا هدف از تولید روان‌نویس توسط این شرکت صرفا نوشتن بود که بصورت تک‌رنگ وارد بازار گردید. پس از مدتی با استقبال دانشجویان برای تولید رنگ‌های بیشتر روبرو شدند، در نتیجه تنوع رنگ محصولات را بالا بردند. روان‌نویس استدلر نوک نمدی دارد و در برابر خشک شدن کاملا مقاوم است؛ همچنین بدنه این کالا مثلثی و کاملا ارگونومیک ساخته شده که در طولانی‌مدت انگشتان دست را اذیت نخواهد کرد.

همیشه خودنویس به عنوان یک کالای لوکس شناخته می‌شود و کالای مورد علاقه مدیران و تجار است که برای امضای قراردادهای مهم کاری از آن استفاده می‌کنند. برند استدلر در زمینه تولید خودنویس نیز خلاقیت خود را به رخ‌ کشیده و نمونه‌های منحصربفردی را تولید کرده است. یکی از شاهکارهای خلق شده توسط استدلر خودنویس پرسپولیس است که جهت پا‌سداشت فرهنگ و تمدن پارسی با ظاهری جذاب طراحی گردیده و بطور کلی ۷۸ عدد از آن در سراسر دنیا موجود است.

عکس۳

از جمله محصولات خاص این شرکت می‌توان به اکسسوری‌های آن نظیر دفتر یادداشت، کیف عینک، کیف پول و کیف کارت اشاره کرد که از جنس چرم بوده و در سایزهای متفاوت تولید شده‌اند؛ همچنین مخزن جوهر این برند از جنس کریستال و بسیار خاص و جذاب بوده که برای خطاطی قابل استفاده است.

سخن آخر

استدلر همانند بسیاری از برندهای معتبر جهان کار خود را از یک کارگاه کوچک در شهر نورنبرگ آغاز کرد، سپس تجارت خود را گسترش داد و امروزه بیش از ۲۰۰۰ نفر کارمند دارد. کیفیت و دوام لوازم‌التحریرهای تولید شده توسط این شرکت همیشه زبانزد خاص و عام بوده و طرفداران خاص خود را دارد. محصولات این شرکت با تنوعی گسترده تولید شده‌اند که از طریق سایت گاج مارکت امکان خرید آن برای شما فراهم شده است.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها