|
کدخبر: 284437

بازی با جان مردم/ پافشاری شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پروازها

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد گفت: شرکت‌های هواپیمایی باید هرچه سریع‌تر نسبت به ابطال و یا لغو پرواز اقدام کرده و آن را به مسافران اطلاع‌رسانی کنند، اما متاسفانه شرکت‌های هواپیمایی نمی‌خواهند شرایط نامساعد باند فرودگاه مشهد را ببینند.

راه و مسکن بازی با جان مردم/ پافشاری شرکت‌های هواپیمایی برای برقراری پروازها

حسن جعفری در خصوص آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه مشهد اظهار کرد: باند فرودگاه مشهد یخ زده است و هنوز به طور کامل یخ‌زدایی نشده است. در حال حاضر کمی هوا بهتر شده است و شاید باند فرودگاه مشهد تا ساعت ۱۲ ظهر باز شود.

وی در خصوص برقراری پروازها در سایت اطلاعات پرواز افزود: شرکت‌های هواپیمایی متاسفانه برای عدم لغو و یا تاخیر در پروازها پافشاری می‌کنند. به شرکت‌های هواپیمایی اعلام کرده‌ایم که پرواز خود را باطل کرده و آن را اعلام کنند، اما هیچ اقدامی در این خصوص انجام نمی‌دهند و نمی‌خواهند ابطال پروازها را بپذیرند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد ادامه داد: نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی در محیط فرودگاه حضور ندارند، به محض آفتابی شدن هوا فکر می‌کنند یخ سطح باند فرودگاه باز خواهد شد، درحالی که برودت هوا بسیار زیاد است و پوره‌های برف به محض نشستن بر روی زمین یخ می‌زند. این‌ها معضلاتی است که شرکت‌های هواپیمایی آن را نمی‌بینند.

جعفری تصریح کرد: یخ‌زدگی سطح باند فرودگاه زیاد است و تا ساعت ۱۲ ظهر باید صبر کنیم. در حال حاضر دمای سطح باند فرودگاه مشهد منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد است.

روز گذشته با توجه به برودت هوا و بارش برف کلیه پروازها از مبدا و به مقصد فرودگاه مشهد لغو شده بود و این روند تا ظهر امروز ادامه پیدا کرد تا عملیات یخ‌زدایی از باند فرودگاه مشهد به طور کامل انجام و شرایط برای آغاز فرایند پروازها فراهم شود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر