|
کدخبر: 257560

جزئیاتی از واگذاری زمین به اعضای هیئت مدیره بانک مسکن

مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن از پیگیری حقوقی واگذاری بخشی از زمین‌های این شرکت در شهریار به اعضای هیئت مدیره بانک مسکن خبر داد.

مجتبی عزیزایان در گفت‌وگویی با جدیدترین وضعیت واگذاری بخشی از اراضی گروه سرمایه‌گذاری مسکن به برخی از اعضای هیئت مدیره و کارکنان بانک مسکن، اظهار کرد:‌ هر کاری مجموعه تخصصی خودش را دارد و من نباید - در این‌باره - نظر بدهم.

وی تصریح کرد: این کار یک رویه حقوقی دارد که متخصصان این حوزه در حال پیگیری آن هستند.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود زمین‌های مذکور از خریداران پس گرفته خواهد شد، بیان کرد:  خیر، شرکت سرمایه‌گذاری مسکن دارد ادامه می‌دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تخلفی در این واگذاری صورت گرفته است، گفت: نمی‌توانم در رابطه با این موضوع بحث کنم، - این- یک اتفاق حقوقی است و داریم آنرا پیش می‌بریم.

 اواسط اسفندماه سال گذشته یاسر امامی مدیرعامل سابق شرکت سرمایه‌گذاری مسکن (رئیس کنونی هیئت مدیره) در رابطه با واگذاری یک میلیون مترمربع اراضی این شرکت در شهریار با شرایط ویژه به برخی اعضای هیئت مدیره و کارکنان بانک مسکن، گفته بود: واگذاری زمین به اعضای هیئت مدیره بانک مسکن در قالب یک تعاونی این کار اتفاق افتاده است.

وی افزود: قضاوت بر سر اینکه این معامله درست بوده و مشکلی نداشته به عهده نهادهای نظارتی است.

وی تاکید کرد:‌ این نهادها به پرونده ورود کرده اند و در حال بررسی هستند و ما هم منتظر رای این نهادها هستیم و نمی توانیم قضاوت کنیم.

منبع: تسنیم

ارسال نظر