|
کدخبر: 254157

قیمت مسکن در منطقه بورس و چشم‌گیر برای سرمایه‌گذاران

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های پونک تهران خواهیم‌ پرداخت.

محله پونک یکی از پرطرفدارترین و قدیمی‌ترین محله ‌های غرب تهران برای خرید خانه و آپارتمان و زندگیست. به مراکز خرید و امکانات رفاهی دسترسی نسبتا خوبی دارد. بافت محله غالبا نوساز است؛ دسترسی محلی آسانی دارد و سطح قیمت‌ ها نیز تقریبا متوسط است.

در این راستا به مصاحبه با کارشناسان املاک پرداخته ایم.

یک صاحب بنگاهی گفت: واحد آپارتمانی ۱۰۰ متری در پونک که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و  ۲ خواب داشته باشد ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. به صورت حدودی قیمت خانه‌های نوساز این منطقه از متری ۵٠ میلیون تومان شروع می‌شود‌.

وی ادامه داد: خانه‌ای ۵۰ متری نوساز در پونک ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان معامله شده است.و خانه‌ای ۱۴۳ متری در خیابان های زوج همیلا که ۳ خواب داشته باشد و ۴ سال ساخت باشد و دسترسی خوبی به مراکز تفریحی و فضا های سبز اطراف داشته باشد،  ۱۱ میلیارد تومان قیمت دارد.

وی توضیح داد: همچنین واحدی نوساز با متراژ ۶۴ متر در سردار جنوب ۳ میلیارد تومان ارزش دارد و از لحاظ موقعیت مکانی و رشد قیمت انتخابی چشم گیری برای فعالان این حوزه می‌باشد.همچنین در این منطقه کف قیمت خرید متری ۵۵ میلیون تومان است.

یعنی بودجه لازم برای خرید واحدی ۴ ساله با متراژ۷۰ متر در شاهین شمالی ۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است.

طبق گفته سابقه‌داران این بازار، پونک یکی از مناطق بورس و چشم‌گیر برای سرمایه‌گذاران است.

در بین محله های پونک، در شاهین و جنت‌آباد که مناطق چشم گیری از پونک می‌باشند، با بودجه ۳ میلیارد تومان نیز واحد های ۶۰ - ۷۰ متری موجود می‌باشد.

طبق گفته مشاورین املاک‌ این منطقه کف قیمت املاک شهر‌زیبا نیز ۴۵ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر