|
کدخبر: 157744

قیمت خانه های نوساز در تهران + جدول

براساس اطلاعات موجود در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران، معاملات واحدهای نوساز طی یک ماه اخیر کاهش شدیدی داشته است و از ۲هزار معامله صورت گرفته فقط ۷۱معامله مربوط به واحدهای نوساز بود.

راه و مسکن قیمت خانه های نوساز در تهران + جدول

برخلاف واحدهای نوساز تعداد آپارتمان‌های یک ساله که در این مدت معامله شد، تقریبا ۷۰۰معامله بود و بیش از یک سوم معاملات مسکن در بهمن و اوایل اسفند را از آن خود کرد. در ادامه این گزارش به بررسی نرخ تعدادی از واحدهای نوساز که طی یک ماه اخیر در تهران معامله شده است خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی یک ماه اخیر (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

در ابتدا گفتنی است که واحدهای نوساز به طور کل قیمتی بالاتر از متوسط نرخ مسکن در هر محله دارد؛ اما عوامل دیگری چون متراژ، کوچه، خیابان، نور، تعداد طبقات در هر واحد و... نیز در تعیین نرخ مسکن برای واحدهای نوساز نقش دارد.

شهرک راه آهن محله‌ای در منطقه۲۲ و غرب تهران است؛ یک واحد آپارتمان ۳۰۰متری و نوساز در این محله با نرخ ۴۵میلیون تومان در هر متر مربع معامله شد؛ توحید نیز از دیگر محله‌های غرب تهران در منطقه۲ است که نرخ مسکن برای معامله یک دستگاه آپارتمان ۱۷۰متری و نوساز در آن ۹میلیارد تومان بود.

پاسداران محله‌ای در شرق تهران است که متوسط نرخ مسکن در آن از سایر محله‌های شرقی تهران بالاتر است و این نرخ هرچه به منطقه یک نزدیک شویم، افزایش دارد. یک واحد ۵۵۰متری و نوساز در آن با نرخ ۱۳۱میلیون تومان در هر متر مربع به فروش رفت. همچنین یک خانه ۱۵۰متری در تهرانپارس (از دیگر محله‌های شرق تهران) متری ۳۸میلیون و ۶۶۶هزار تومان معامله شد.

منیریه از محله‌های جنوبی تهران است و نرخ یک واحد ۷۹متری و نوساز در آن ۲میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان بود. واحدی ۱۸۶متری در دروازه شمیران نیز متری ۳۹میلیون و ۷۰۰هزار تومان به فروش رسید.

واحدی ۱۳۸متری در تهران نو متری ۳۷میلیون و ۳۹۱هزار تومان، یک خانه ۷۷متری در عباس آباد متری ۳۳میلیون و ۷۶۶هزار تومان و یک دستگاه آپارتمان ۵۳۱متری در چیذر متری ۱۳۵میلیون و ۲۹۲هزار تومان معامله شده است.

قیمت_واحدهای_نوساز_تهران_

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها