|
کدخبر: 129421

پاداش بزرگ زلاتان برای درخشش در دربی

مدیران میلان به دنبال تمدید قرارداد با زلاتان تا تابستان سال ۲۰۲۲ هستند.

به نظر می رسد در صورت انتصاب رالف رانکنیگ به عنوان سرمربی جدید میلان، زلاتان جایی در اندیشه های او ندارد و بعد از نیم فصل از جمع بازیکنان این تیم جدا خواهد شد. اما استفانو پیولی، سرمربی موفق میلان بعد از کسب نتایج درخشان در این تیم ماندگار شد و حالا اخباری در مورد تمدید قرارداد زلاتان نیز به گوش می رسد.

زلاتان ابراهیموویچ یک سال قبل و بعد از جدایی از لس آنجلس گلکسی، قراردادی یک ساله با ارزش ۷ میلیون یورو با میلان امضا کرد و حالا کوریره دلاسرا مدعی شد مدیران روسونری به دنبال تمدید دوباره با ستاره سوئدی تا پایان فصل بعد و تابستان سال ۲۰۲۲ هستند.

زلاتان ۳۹ ساله در همین هفته های ابتدایی سری آ نمایشی فوق العاده داشت، بطوریکه از عوامل اصلی صدرنشینی مقتدرانه میلان لقب گرفت. ستاره سوئدی این هفته در دربی دلامدونینا مرد اول تیمش مقابل اینتر بود و با زدن دو گل مقدمات برتری میلان را فراهم کرد. البته زلاتان تصمیم گیری را به پایان فصل موکول کرده است، اما به نظر می رسد او قصدی مبنی بر خداحافظی ندارد و فعلا تصور می کند قادر است همچنان در زمین درخشان ظاهر شود. پائولو مالدینی، مدیر ورزشی روسونری برای تمدید قرارداد جیجی دوناروما با مینو رایولا وارد مذاکره خواهد شد و در این میان در مورد آینده زلاتان نیز صحبت می شود."

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها