|
کدخبر: 281738

دندان مصنوعی جان یک زن را گرفت! + عکس

زنی که تصادفا اقدام به دادن دندان مصنوعی کرده بود جانش را از دست داد.

حوادث دندان مصنوعی جان یک زن را گرفت! + عکس

حوادث غیرقابل پیش بینی هستند. مهم نیست چقدر هوشیار باشیم. آن‌ها ممکن است هر جا و هر لحظه ما را غافلگیر کنند؛ بنابراین باید بسیار خوش شانس باشیم که در معرض حوادث گوناگون قرار نگیریم.  

دندانپزشکان معمولا به افراد توصیه می کنند که قبل از خواب، افراد دندان مصنوعی خود را از دهان خارج کنند. این توصیه به این علت است که در هنگام شب احتمال قورت دادن دندان و حتی خفگی وجود دارد. اتفاق ناگواری که منجر به از دست دادن جان یک شهروند کلمبیایی شد. زن میانسال پس از آنکه در هنگام خواب، دندان مصنوعی اش را قورت داد جان سپرد. قربانی ۴۸ ساله که هویتش اعلام نشده پس از قورت دادن دندان مصنوعی اش دچار خفگی شد.

دندان-مصنوعی

خانواده قربانی نیمه شب با شنیدن صدا‌های عجیب به اتاق خواب قربانی مراجعه کردند و با قربانی که در آستانه خفگی قرار داشت مواجه شدند. آن‌ها بلافاصله این زن را به بیمارستان دِل سور کوئیندیو منتقل کردند. پزشکان بیمارستان تلاش کردند تا قربانی را به زندگی برگردانند، اما تلاش آن‌ها بی نتیجه ماند و مرگ وی توسط پزشکان اعلام شد.

زوبیتا پاردو، رئیس پلیس کوئیندیو، در این باره به خبرنگاران گفت: «ابتدا خانواده قربانی متوجه حادثه شدند. آن‌ها بلافاصله وی را که دارای علائم حیاتی نبود به بیمارستان رساندند. پزشکان تلاش کردند با انجام مانور احیاء و بازکردن شش‌ها جان این زن را نجات دهند، اما تلاش‌ها بی فایده بود.»

موارد خفگی با دندان مصنوعی بسیار نادر است، با این حال یک بی احتیاطی از سوی قربانی منجر به مرگش شد. برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی به افراد توصیه می‌شود هنگام خواب دندان مصنوعی را از دهان خارج کرده و آن را در یک لیوان پر از آب قرار دهند.

منبع: مخاطب ۲۴

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها