|
کدخبر: 255859

مجروح شدن دختر دانشجو به دست همکلاسی

به‌دنبال مجروح شدن یک دانشجوی دختر در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با ضربات چاقو، مدیر دفتر حوزه ریاست این دانشگاه جزئیات تازه‌ای از این حادثه را تشریح کرد.

حوادث مجروح شدن دختر دانشجو به دست همکلاسی

نورالدین سلطانیان گفت: چند روز پیش یک دختر دانشجو توسط پسری که یکی از همکلاسی‌های او بود مورد حمله با چاقو قرار گرفت و بر اثر ۴ ضربه وارده به بدن، مصدوم و راهی بیمارستان شد که وضعیت وی در زمان حاضر مساعد است و احتمال دارد امروز یا فردا از بیمارستان مرخص شود.

وی با بیان اینکه حادثه مضروب شدن این دانشجوی دختر شنبه ۲۷فروردین جاری در دانشگاه اتفاق افتاد، اظهار داشت: فرد ضارب، دانشجوی ترم ۴ پرستاری و دارای سابقه ضرب و شتم و تعلیق از ۲ترم تحصیلی است.

سلطانیان با اشاره به اینکه فرد ضارب از دانشجویان خوابگاهی است، ادامه داد: وی دارای سابقه اختلال و افکار پارانویید بوده و به‌دلیل ظنی که به همکلاسی خود درباره امور دانشگاهی داشته است، این اقدام را انجام داد.

وی با بیان اینکه خانواده دختر دانشجوی مضروب از این دانشجوی پسر شکایت کرده است، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با طرح شکایتی از جنبه عمومی جرم، تشویش اذهان و به‌هم‌زدن نظم دانشگاه از این فرد شکایت کرده است.

وی با بیان اینکه این دانشجو تحت نظارت مرکز مشاوره دانشگاه بوده است، گفت: بدون شک پرونده این دانشجو در کمیته انضباطی دانشگاه نیز پیگیری خواهد شد.

سلطانیان با بیان اینکه نمی‌توان برای تک تک دانشجویان، یک نیروی انتظامات و محافظ در داخل دانشگاه درنظر گرفت، تصریح کرد: همه اقدامات لازم برای تامین امنیت در سطح دانشگاه انجام می‌شود، اما برخی مواقع ممکن است چنین حوادث غیرقابل پیش‌بینی اتفاق بیفتد.

 

منبع: جامعه24

ارسال نظر