|
کدخبر: 143153

طناب دار، عاقبت کفتار پایتخت

قضات دادگاه انقلاب برای متهم حکم مفسد فی الارض را تایید کردند و پرونده برای تایید حکم به دیوانعالی کشور ارجاع شد.

حوادث طناب دار، عاقبت کفتار پایتخت

​حکم اعدام کفتار تهران که ۲۰ زن و دختر بچه را در سناریوی سرقت هایش هدف آزار و اذیت قرار داده بود به اجرا در آمد.

اویل دی سال ۹۷ بود که مرد ناشناسی زنگ خانه ای را در تهران به صدا در آورد و وقتی صدای کودکی را پشت آیفون بود را شنید خودش را دوست پدرش معرفی کرد و به بهانه دادن پول از دختربچه خواست تا در خانه را باز کند.

دختربچه که به حرفهای این مرد اعتماد کرده بود در خانه را باز کرد و مرد شیطان صفت وقتی وارد خانه شد پس از آزار و اذیت دختر بچه اقدام به سرقت از داخل خانه کرد و پا به فرار گذاشت.

با اعلام این خبر به پلیس خیلی زود تحقیقات در اداره پلیس آگاهی تهران آغاز شد و مشخص شد متهم ۳۲ ساله ۲۰ پسر، دختر و زن را به این بهانه هدف آزار و اذیت قرار داده و سپس دست به سرقت زده است که ردیابی های پلیسی با اقدامات فنی و اطلاعاتی به متهم جوانی به نام امیر رسید و در عملیاتی غافلگیرانه این متهم که به کفتار تهران معروف شده بود دستگیر شد.

بازپرس دشتبان از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران پس از بررسی پرونده و به خاطر تعدد جرایم متهم کیفرخواست پرونده متهم را که امیر نام دارد به اتهام مفسد فی الارض صادر کرد و متهم جوان به دادگاه انقلاب تهران منتقل شد و پیش روی قضات پای میز محاکمه قرار گرفت.

چندی قبل قضات دادگاه انقلاب برای متهم حکم مفسد فی الارض را تایید کرد و پرونده برای تایید حکم به دیوانعالی کشور ارجاع شد و این حکم در دیوانعالی کشور مورد تایید قرار گرفت و پرونده برای اجرای حکم اعدام به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شد.

کفتار تهران اعدام شد

امیر که به تجاوز ، آزار و اذیت زنان و دختران تهرانی در صحنه های سرقت فریبکارانه اعتراف کرده بود در انتظار چوبه دار بود تا اینکه روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه کفتار تهران در زندان رجایی شهر پای چوبه دار رفت و حکم اعدام برای این متهم شیطان صفت به اجرا در آمد.

  • سلمان لر ارسالی در

    خسته نباشد بعداز دوسال نیم اعدامش کردین تف

  • خرمشهر ارسالی در

    خوبش شد این همه سرقت بکنار بچهایه کوچیک چ گناهی دارن یااون همه اذیت آزار کردن مردم بره برنگرده خدانیامورزش آتیش ب قبرش

ارسال نظر