|
کدخبر: 107108

۲ خودکشی در یک روز اهواز

خودکشی یک زن و یک پسر در یک روز اهواز صحنه هایی پر از غم را رقم زدند. رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش‌نشانان جوان ۱۸ ساله را از خودکشی منصرف کردند.

حوادث ۲ خودکشی در یک روز اهواز

ابراهیم قنبری در اهواز با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۴ و چهار دقیقه گزارشی از یک مورد خودکشی در منطقه گلستان به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع‌رسانی شد.

خودکشی زن اهوازی

او گفت: پس از حضور نیروهای این مرکز در محل، مشخص شد زن ۳۴ ساله ای قصد خودکشی دارد و می خواسته خود را از تراس طبقه پنجم مجتمع مسکونی به پایین پرتاب کند که با حضور آتش نشانان ایستگاه ۷۷ و مشاروه و گفت و گوی کارشناسان این مرکز، این زن جوان از خودکشی منصرف و به پایین هدایت شد.

خودکشی جوان اهوازی

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ادامه با اشاره به خودکشی یک جوان دیگر، بیان کرد: ساعت ۲۱ و ۲۳ دقیقه گزارشی از یک مورد خودکشی در ابتدای پل نادری به مرکز ستاد فرماندهی اطلاع‌رسانی شد. او گفت: تیم امداد و نجات ایستگاه ۵۵ به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: گروه اعزامی با پسر جوان ۱۸ ساله ای مواجه شدند که می خواست اقدام به خودکشی کند که با گفت و گو و مشاوره کارشناسان مرکز، این جوان از خودکشی منصرف شد.

منبع: رکنا

ارسال نظر