|
کدخبر: 58427

نسل جدید نیسان جوک به‌زودی معرفی می‌شود

تا کمتر از ۲ ماه دیگر، نسل جدید خودروی کراس اوور نیسان جوک به طور رسمی معرفی خواهد شد.

گسترش نیوز- در سال ۲۰۱۷ میلادی، شرکت خودروسازی نیسان یک برند کاملا جدید تحت عنوان "کیکس" معرفی کرد و بسیاری از اصحاب رسانه و سایت‌های بزرگ خبری به این موضوع اشاره کردند که با روی کار آمدن این خودروی جدید نیسان، برند محبوب و پرفروش "جوک" کنار گذاشته خواهد شد.

nisan.jpg

با این حال نیسان تمامی این شایعات را کنار گذاشت و با انتشار خبرهای متعدد و همچنین رویت نسخه‌های جدید این خودرو هنگام تست‌های خیابانی، طراحی و تولید نسل جدید نیسان جوک قوت گرفت و به طور رسمی معرفی شد و حالا با انتشار پیش نمایش رسمی این خودرو از سوی نیسان، باید به زودی منتظر معرفی رسمی و نشان دادن چهره نهایی جدیدترین نسل از پرفروش‌ترین خودروی کراس اوور ژاپنی بازار باشیم.

طبق اعلام رسمی شرکت خودروسازی نیسان، نسل جدید کراس اوور نیسان جوک به طور رسمی در تاریخ ۳ سپتامبر امسال میلادی و کمتر از ۲ ماه دیگر رونمایی خواهد شد و به جزییات بیشتر آن خواهیم پرداخت.

اما قبل از فرا رسیدن تاریخ ذکر شده از سوی کمپانی خودروسازی نیسان، تصویری پیش نمایش از آن منتشر شده است که جزییات طراحی سیستم روشنایی و بخشی از قسمت جلوی اتومبیل را به خوبی نشان می‌دهد تا باز هم شاهد سیستم روشنایی ۲ تکه معروف نیسان جوک باشیم، با این تفاوت که در نسل جدید پیشرفت‌های چشمگیری به خود دیده است و حالا جذاب تر، زیباتر و پیشرفته تر از همیشه به نظر می‌رسد. علاوه بر این جلوپنجره اتومبیل و همچنین حاشیه کرومی رنگ آن شباهت بسیار زیادی به دیگر کراس اوور نیسان، یعنی خودروی نیسان کیکس دارد.

هنوز اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی اتومبیل در دسترس نیست و باید تا معرفی رسمی این خودرو در کمتر از ۲ ماه دیگر صبر کنیم، اما شایعاتی وجود دارد که به احتمال زیاد شرکت خودروسازی نیسان قصد استفاده از یک موتور ۱ لیتری توربوشارژر با خروجی قدرت ۱۰۰ و ۱۱۶ اسب بخاری و همچنین قصد استفاده از یک موتور دیزلی ۱.۵ لیتری را خواهد داشت. علاوه بر این احتمال طراحی و راه‌اندازی سیستم محرک هیبریدی رنو با موتور ۱.۶ لیتری برای این خودرو وجود دارد که تنها بعد از معرفی رسمی خودرو از سوی نیسان می‌توانیم به جزییات بیشتر و یا حتی تایید آن برسیم.

به لطف پلتفرم مشترک CMF-B رنو نیسان، موتورهای ۱.۳ لیتری بنزینی و همچنین ۱.۶ لیتری توربوشارژر گازسوز با حداکثر خروجی ۲۰۰ اسب بخاری نیز پیش‌بینی می‌شود.

منبع: پرشین خودرو

ارسال نظر