|
کدخبر: 298171

اطلاعیه مهم درباره قطعی آب

شرکت آب و فاضلاب در خصوص قطعی آب در چند شهر اطلاعیه‌ای صادر کرد.

جامعه اطلاعیه مهم درباره قطعی آب

قطعی آب در چند شهر، با صدور اطلاعیه‌ اعلام شد. جزئیات و زمان قطعی آب در چند شهر کشور اعلام شد. شرکت آب و فاضلاب درباره قطعی آب، اطلاعیه‌ای صادر کرد. در برخی مناطق، با افت فشار آب و در برخی مناطق دیگر با قطعی آب مواجه هستیم. شرکت آب و فاضلاب، در اطلاعیه‌ای از  قطعی آب در شهر مشهد و شیروان خبر داد.

از شهروندان درخواست شده است که برای جلوگیری از قطعی آب، با صرفه‌جویی در مصرف آب و اجتناب از هرگونه مصارف غیرضروری، این شرکت را در ارائه خدمات بهتر یاری کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: امروز «شنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۲» آب برخی نقاط مشهد به دلیل اصلاح شبکه، از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ قطع شده یا با افت فشار مواجه می‌شود.

محمود محتشمی، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد درباره قطع آب در برخی نقاط مشهد اظهار کرد: امروز شنبه «۳ تیرماه» آب در برخی مناطق مشهد از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ به علت اصلاح شبکه قطع شده یا با افت فشار مواجه می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد افزود: در برخی مناطق، با افت فشار آب و در برخی مناطق دیگر با قطعی آب مواجه هستیم. مناطق محدوده بی‌ آبی و کم آبی مشهد امروز شامل حدفاصل پیروزی ۱۶ تا ۵۲، بلوار هفت تیر و هنرستان، حدفاصل هاشمیه ۱ تا ۵۵ و ۲۰ تا ۴۰، کوثر جنوبی و شمالی و مناطقی از بلوار سرافرازان شامل سرافرازان ۱ تا ۷.۴ است. همچنین محدوده بی آبی در مشهد، میدان شهید کاوه تا میدان شهید مهدوی، میدان شهید جوان تا میدان دلاوران و بخشی از بلوار فکوری شامل فکوری ۸۲ تا ۹۶، بخشی از بلوار خاقانی از خاقانی ۱۷ تا ۴۳ و خاقانی ۲۲ تا ۳۰ است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: تعداد اشتراک در این محدوده‌ها ۳۲ هزار اشتراک است ‌و برای این محدوده‌ها اطلاع رسانی صورت گرفته است.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از حل مشکل قطعی آب شهر شیروان تا پایان امروز خبر داد.

درتومی، قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی اظهار کرد: افزایش دمای هوا و مصرف آب در این شهر سبب شد تا با افت فشار آب مواجه شویم و آب برخی از مناطق این شهر قطع شود.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به اینکه آب شرب مورد نیاز این شهر از چاه تامین می شود، گفت: با صحبت های انجام شده با شرکت آب منطقه ای قرار بر این شده تا برای تامین آب شرب مورد این شرب، بخشی از آب موجود در سد بارزو رهاسازی شود.

درتومی افزود: الگوی مصرف آب در ماه ۱۵ مترمکعب است که اگر تمامی مشترکین بر طبق این الگو مصرف داشته باشند با کمبود و افت فشار آب مواجه نخواهیم شد.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با بیان اینکه متاسفانه ۴۰ درصد از مشترکان در این استان طبق الگوی مصرف از آب استفاده نمی کنند، ادامه داد: این مشترکان باید در نحوه مصرف خود تجدید نظر داشته باشند در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: افراد در صورت مشاهده مشترک مصرف می‌توانند مورد را با شماره تلفن ۱۲۲ گزارش دهند؛ در مرتبه اول تذکرات لازم داده می‌شود که اگر مشترک مصرف رعایت نکند، در مرتبه دوم آب آن مشترک قطع خواهد شد.

منبع: عرشه آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها