|
کدخبر: 220345

وضعیت آلودگی هوای تهران در هفته جاری

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره میزان آلودگی هوای امروز تهران گفت: از روز شنبه (۶آذر) تا چهارشنبه (۱۰آذر) پتانسیل افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت وجود دارد.

آنطور که رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفته انتظار می‌رود به‌طور موقت از میزان آلودگی هوای امروز در تهران کاسته شود اما همچنان تا این آلودگی تا چهارشنبه ادامه دارد.

افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و آلودگی هوا در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت. آسمان تهران بارانی همراه با غبار صبحگاهی به تدریج قسمتی ابری همراه با وزش باد و احتمال وزش باد شدید است.

میزان آلودگی هوای تهران امروز و چند روز آینده

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره میزان آلودگی هوا امروز در تهران گفت: از روز شنبه (۶آذر) تا چهارشنبه (۱۰آذر) با توجه به پیش‌بینی پایداری هوا، پتانسیل افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت وجود دارد.

آنطور که صادق ضیاییان گفته شنبه با توجه به وزش باد در استان‌های البرز و تهران انتظار می‌رود به‌طور موقت از غلظت آلاینده‌های جوی و میزان آلودگی هوای امروز در تهران کاسته شود.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها