|
کدخبر: 187465

حیدری:اجرای محدودیت‌ها باید مدیریت شود

فرماندار دماوند گفت: مهمترین موضوعی که باید در تعطیلات پیش‌رو در دستور کار قرار گیرد، نظارت بیشتر و افزایش تعامل در خصوص اجرای محدودیت‌های مربوط به اصناف است.

جامعه حیدری:اجرای محدودیت‌ها باید مدیریت شود

بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، «مهدی حیدری» گفت: شهرستان دماوند همانند شهر تهران وضعیت مناسبی در زمینه بیمارستانها، درمانگاه‌ها و مراکز پزشکی ندارد و اگر تصمیمات جدی در این راستا اتخاذ نشود، ممکن است شاهد بروز فاجعه باشیم.

وی افزود: سرعت در تزریق واکسن و اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا می‌تواند این خطر را برای همیشه از کشور و شهرستان دماوند دور کند.
 
حیدری گفت: مهمترین موضوعی که باید در تعطیلات پیش‌رو در دستور کار قرار گیرد، نظارت بیشتر و افزایش تعامل در خصوص اجرای محدودیت‌های مربوط به اصناف است. اصناف بیشترین آسیب را از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا متحمل شدند، اما بر کسی پوشیده نیست که این حوزه نقش بسزایی در پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس دارد.
 
فرماندار دماوند افزود: صنوف ضروری و غیرضروری از طریق رسانه‌ها اعلام شده است؛ بر این اساس حوزه بازرسی اصناف و اماکن باید نظارت بیشتری در این خصوص داشته باشند تا نیاز به برخورد‌های قهری نباشد. علاوه بر وجود تفرجگاه‌ها، طبیعت شهرستان دماوند پذیرای گردشگران است و شهرداری‌ها باید نظارت ویژه‌ای داشته و تمام مسیر‌ها به سمت تفرجگاه‌ها مسدود شود.
منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها