|
کدخبر: 133422

اطلاعات دادگستری گلستان یک قاضی را دستگیر کرد!

رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری فردی که با معرفی خود به عنوان قاضی دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی از مردم کلاهبرداری می کرد خبر داد.

جامعه اطلاعات دادگستری گلستان یک قاضی را دستگیر کرد!

هادی هاشمیان رییس کل دادگستری گلستان گفت: این فرد به علت تشابه فامیلی با یکی از قضات استان خود را قاضی دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در تهران معرفی کرده بود و با این ادعا که می‌تواند در پرونده‌ها اعمال نفوذ کند، از افراد پول می‌گرفت.

هادی هاشمیان افزود: پس از دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر این که فردی با این ادعا که قاضی است از مردم پول دریافت می‌کند موضوع در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری استان قرار گرفت و پس از یک ماه رصد اطلاعاتی، متهم شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.

هاشمیان ادامه داد: فقط در یک پرونده با این ادعا که می‌تواند ماشین‌های لوکس توقیف شده از متهمان را، چند صد میلیون تومان زیر قیمت بازار تهیه کند، ۷۰۰ میلیون تومان گرفت، اما پس از دریافت پول غیب شد.

هاشمیان افزود: این فرد چند سال پیش هم به اتهام کارچاق کنی دستگیر و محکوم شده بود، اما پس از گذراندن دوران محکومیت، دوباره کار‌های مجرمانه اش را از سر گرفته است.

رئیس کل دادگستری گلستان از افرادی که به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده است خواست: برای طرح شکایت به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان مراجعه کنند و یا با شماره ۱۵۸۰ تماس بگیرند و اعلام کنند.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر